آفتاب

انتشار دو مجموعه با حمایت صندوق قرض‌الحسنه هنرمندان داستان‌نویس

انتشار دو مجموعه با حمایت صندوق قرض‌الحسنه هنرمندان داستان‌نویس

دو مجموعه داستان جدید با حمایت صندوق قرض‌الحسنه گروه مرکزی، هنرمندان داستان‌نویس توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتشارات حدیث قلم دو مجموعه داستان «بلوط‌های وحشی» و «یکی به آخر» را به همکاری و حمایت صندوق قرض‌الحسنه گروه مرکزی، هنرمندان داستان‌نویس منتشر کرده است.

بلوط‌های وحشی

مجموعه داستان «بلوط‌های وحشی» نوشته نجمه ولی‌پور به تازگی توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است.

این کتاب که با حمایت صندوق قرض‌الحسنه گروه مرکزی، هنرمندان داستان‌نویس منتشر شده، ۲۳ داستان کوتاه را شامل می‌شود. اسامی برخی از داستان‌های این مجموعه نیز عبارتند از: «یک مشت بنفشه»، شب برفی»، «کاپشن»، «رز صورتی»، «کلاغی در کمین ماهی‌ها»، «کانی مانگا» و «هرم زمستان»

پشت جلد کتاب نیز می‌خوانیم:

«بهار تازه روسری گل‌گلی‌اش را ددور سرش پیچیده بود و داشت توی دامنش بنفشه جمع می‌کرد. تو آن موقع رفته بودی پای بلوطی کهنسال وسط جنگل و بین خنده‌های بلند بچه‌ها گم شده بودی. هیچی نگو بگذار خودم همه‌اش را برایت می‌گویم؛ من داشتم از دره سقوط می‌کردم. آخز من دوئیده بودم تا به تو برسم، ولی تو زودتر از من رفته‌ بودی و اصلا به این فکر نکرده بودی که دختر گندم دارد پشت قدم‌های تو می‌دود. این خصلت توست. دویدن، سبقت گرفتن و پشت کردن به هر چیزی که به تو نمی‌رسد و من این را دیر فهمیدم ...

مجموعه داستان «بلوط‌های وحشی» نوشته نجمه ولی‌پور در ۱۳۶ صفحه و به قیمت ۱۲۰۰۰ تومان توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است.

یکی به آخر

مجموعه داستان «یکی به آخر» نوشته زهره کیانی‌امینه به تازگی توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است.

این کتاب که با حمایت صندوق قرض‌الحسنه گروه مرکزی، هنرمندان داستان‌نویس منتشر شده، ۱۶ داستان کوتاه را شامل می‌شود. اسامی برخی از داستان‌های این مجموعه نیز عبارتند از: «خط زرد»، «من هم سیب»، «بیرون از قصه‌ها»، «روز تولد»، «مرغ ماهی‌خوار»، «وقتی مادر حرف می‌زند، المیرا گوش می‌کند» و «عالی‌جناب».

پشت جلد کتاب نیز می‌خوانیم:

«اما حالا که اینجا خوابیده‌ایم، باید بگذراندم به حال خودم. لااقل اتاقی دارم و سقفی بالای سرم، بلند. تختی دارم که مرمری اس، سفید، نرم، زیر تنم. اتاق هم چهار دیوار دارد و دو پنجره با یک جفت در. دیوارها تمام کاشی‌اند. وسط هرکدام شاخه‌ای از گل میخک است. درها رو‌به‌روی هم هستند. اولی باز می‌شود به اتاق بغلی. خالی از کمد و بوفه و کف‌پوش و چیزهای دیگر است. دومی به راهرو باز می‌شود ...»

مجموعه داستان «یکی به آخر» نوشته زهره کیانی‌امینه در ۹۴ صفحه و به قیمت ۱۰۰۰۰ تومان توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است.

کد N1796098

وبگردی