آفتاب

عجایبی که کمتر دیده اید!

 عجایبی که کمتر دیده اید!

عجایبی که کمتر دیده اید! | سفری شیرین با قصر شیرین

شتر شکم پر غذای تشریفاتی دبی



شتر شکم پر ،غذای اشرافی اعراب دبی که بیشتر در مراسمات قبیله ای سرو می شود . شاید تصور این چنین غذایی شبیه افسانه ها باشد ولی این غذا به عنوان حجیم ترین و بزرگترین وعده غذایی موجود در کتاب  رکورد های گینس به  ثبت رسیده است  . شتر سوخاری خوشمزه شکم پر که با گوسفند و مرغ و ماهی و تخم مرغ پر شده است از نظر هر کسی که آن را امتحان کرده است غذایی فراتر از یک غذای لوکس بوده است.به نظر شما چقدر احتمال دارد در تور دبی به چنین ضیافتی دعوت شوید؟ 





قصر کوچوک سو استانبول



قصری زیبا در ساحل آسیایی تنگه بسفر که در قرن 19 ام ساخته شده است . این کاخ تفریحگاه تابستانی پادشاهان عثمانی بوده است . کاخی با اتاق های مجلل و فرش های ابریشمی و لوستر های کریستال با شومینه های مرمری.



البته امروزه از این قصر به عنوان موزه استفاده می شود که ساعاتی از روز در معرض بازدید عموم قرار میگیرد.



تور استانبول رابا جاذبه های کمتر دیده شده و با ما تجربه کنید.






آبشارهای اراوان تایلند



آبشارهای اراوان که در پارک ملی نامتوک اراوان پاتایا واقع شده و یکی از زیباترین آبشارهای تایلند است.این آبشار به نام موجودی در افسانه های هندو نام گذاری شده است.آبشار اراوان هفت طبقه دارد و یکی از عجایب طبیعت است. اطراف این آبشار کوهستان ها و مزارع سرسبز زیبایی وجود دارند و مناظر چشم نوازی را خلق کرده اند. تور تایلند را با بازدید از آبشارهای اراوان همراه کنید.






کوه چان بای شان چین



منظره ای بی نظیر و بسیار زیبا از کوههایی که در استان جی لین در شمال شرق چین قرار دارد و 3 رود هم از این کوهها سرازیر می شوند تا زیبایی آنجا را دو چندان کنند .



چان بای شان یک منطقه حفاظت شده بین المللی است ، این کوهها سرشار از جنگل های بیکران و حیوانات نایاب هستند این کوهها دارای منابع غنی جنسینگ است .



برای رفتن به این کوهها از پکن و شانگهای با هواپیما به یان جی بروید و از آنجا با اتوبوس  خود را به چان بای شان برسانید . در ضمن در کوهپایه این کوهها ، چند هتل قرار گرفته که می توانید از آنجا برای اقامت استفاده کنید.



بدون شک تجربه  گشت و گذار در این کوهها را اگر در تور چین جای دهید ، سفری به یاد ماندنی خواهد بود

کد N1795872

وبگردی