آفتاب

تجمع کارکنان تعاونی های سهام عدالت در برابر ساختمان وزارت اقتصاد

تجمع کارکنان تعاونی های سهام عدالت در برابر ساختمان وزارت اقتصاد

جمعی از نیروی کار شاغل در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت صبح امروز ( شنبه ۴ آذر ماه) با تجمع در مقابل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی به نامشخص بودن وضعیت شغلی وعدم پرداخت معوقات مزدی خود اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا ،کارکنان حاضر در تجمع امروز که از نقاط مختلف کشور برای پی گیری وضعیت شغلی ومطالبات معوقه خود عازم تهران شده اند می گویند: پس از ۱۱ سال فعالیت در دفاترشرکت‌های تعاونی  سهام عدالت،  هنوز وضعیت شغلیمان  مشخص نیست در عین حال به دلیل پرداخت نشدن حدودا ۳۲ ماه از مطالبات مزدی مان در وضعیت بد معیشتی قرار داریم..

علت برپایی این تجمع صنفی نارضایتی جمعیت هزارو پانصد نفری کارکنان دفاتر شرکتهای تعاونی سهام عدالت  سراسر کشوراز بابت نامشخص بودن وضعیت شغلی و عدم پرداخت ۳۲معوقات مزدی عنوان شده است.

از قرار معلوم پیش از این میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی، در مورد وضعیت شغلی نیروی کار شاغل دفتر تعاونی سهام عدالت، گفته بود: طی ده سال گذشته این کارگران  برای به ثمر رساندن سهام عدالت زحمات زیادی را متحمل شده اند و که اکنون که موضوع سهام عدالت به سرانجام رسیده است این افراد انتظار دارند از نظر امنیت شغلی مشکلی نداشته باشند.

پوری حسینی افزود: قطعا این افراد در تشکل‌های جدید و در بخش‌های دیگر مورد استفاده قرار خواهند گرفت و همان گونه که معاون اول رییس جمهور نیز تاکید کردند مسلما تدبیری برای این موضوع اندیشیده خواهد شد.

 

 

کد N1795814

وبگردی