آفتاب

اجراى «خشم و هیاهو» پس از ١٧ سال/ هانیه توسلى، على سرابى و امیرحسین رستمى هم‌بازی شدند

اجراى «خشم و هیاهو» پس از ١٧ سال/ هانیه توسلى، على سرابى و امیرحسین رستمى هم‌بازی شدند

نمایش «خشم و هیاهو» به نویسندگى و کارگردانى مهرداد رایانى مخصوص، پس از ١٧ سال با بازیگران جدید در سالن «شهرزاد» روى صحنه مى‌آید.

به گزارش ایلنا، هانیه توسلى، على سرابى و امیرحسین رستمى  بازیگرانى هستند که به نمایش «خشم و هیاهو» به نویسندگى و کارگردانى مهرداد رایانى مخصوص پیوسته‌اند.

رایانى مخصوص پس از گذشت ١٧ سال از اجراى نمایش «خشم و هیاهو» در سالن سایه تئاترشهر، بار دیگر این نمایش را در فضایى متفاوت‌تر، از دى ماه در سالن «شهرزاد» روى صحنه خواهد برد.

«خشم و هیاهو» در سال ٧٩ در قالب گروه تئاتر تجربه روى صحنه رفت و همچنین در هجدهمین جشنواره تئاتر فجر نیز اجرا شده است و از طرفى در هفته بزرگداشت هنر ایران در شهر پارماى ایتالیا نیز اجرا شده و مورد توجه و تحسین مخاطبان قرار گرفت.

همچنین رایانى مخصوص این نمایش را سال ٩٣ در شهر منچستر انگلستان روى صحنه برده است.

عوامل نمایش «خشم و هیاهو» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرداد رایانى مخصوص، تهیه کننده: محمدعلى کیانى، مجرى طرح: مجتبى پیرى، طراح صحنه و لباس: سپیده نظرى پور، دستیار اول کارگردان: رحیم بهبودى فر، طراح چهره پردازى: محسن ملکى، آهنگساز: بهرنگ قدرتى، مدیر تولید: امیرحسین طاهریان، مدیر مالى: نسترن شفیعى، مشاور رسانه‌ى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى.

کد N1795770

وبگردی