آفتاب

تارتار: پرسپولیس را دوست دارم اما فعلا پیراهن پارس جنوبی بر تن من است

تارتار: پرسپولیس را دوست دارم اما فعلا پیراهن پارس جنوبی بر تن من است

تارتار در آستانه بازی حساس با پرسپولیس صحبت‌هایی در کنفرانس خبری کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تارتار در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس با پرسپولیس گفت: فردا تیم‌های اول و دوم جدول با هم بازی دارند. پرسپولیس یکی از مدعیان است، اما جدول به‌گونه ‌ای رقم خورده است که ما می‌گوییم رقیب پرسپولیس هستیم. ما کوتاه نمی‌آییم و سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم و ان‌شاء‌الله در پایان برنده بازی باشیم.
او ادامه داد: امروزه در فوتبال نتایج را بازیکنان رقم می‌زنند. من با بازیکن بی ‌کیفیت نمی‌توانم کار کنم و با آنها نتیجه بگیریم. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه کمی نسبت به تیم‌های مدعی مثل پرسپولیس دارند. ما برای مدعی شدن وارد لیگ نشدیم، اما در این رقابت قرار گرفتیم و از آن هم استقبال می‌کنیم. چه‌کسی بدش می‌آید که برای قهرمانی بجنگد؟ این برای ما شیرین و لذت بخش است که در بالای جدول باشیم، اما نباید به بازیکنان ‌مان فشار بیاید و با استرس کار کنیم. ما بدون استرس می‌رویم و جلوی تیم‌های مدعی بازی می‌کنیم و سعی داریم این روند خوبمان را ادامه دهیم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در واکنش به قرار گرفتنش مقابل پرسپولیس که سال‌ها در آن بازی کرده است، گفت: من بارها گفتم، پرسپولیسی هستم. در زمان پروین و در مکتب پرسپولیس ایشان به ما یاد داد که برای پیراهن ‌مان بازی کنیم. الان پیراهن پارس تن من است و برای موفقیت آن تلاش می‌کنم. از هواداران می‌خواهم فردا همه زرد بپوشند، مثل بازی با استقلال. همه باید برای موفقیت پارس تلاش کنند که این اتفاق باید بیفتد و پارس موفق باشد.


256 41

 

کد N1795452

وبگردی