آفتاب

محمود صالحی با رای دادگاه تجدید نظر آزاد شد

محمود صالحی با رای دادگاه تجدید نظر آزاد شد

با رای شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر سنندج، دوره محکومیت حبس یک‌ساله محمود صالحی به جزای نقدی تبدیل و در نتیجه این فعال کارگری از روز گذشته (پنجشنبه، دوم آذرماه) آزاد شد.

سامرند صالحی، فرزند محمود صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: با رای شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر سنندج، دوره محکومیت حبس یک‌ساله پدرش به جزای نقدی تبدیل و در نتیجه این فعال کارگری از روز گذشته (پنجشنبه، دوم آذرماه) آزاد شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط جسمی آقای صالحی و نظر پزشکی قانونی، شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر سنندج این تصمیم را اتخاذ کرده است. گرفته است و بر این اساس پدرش در ازاء مدت باقیمانده از دوران محکومیت خود به پرداخت مبلغ سه‌میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است.

سامرند صالحی ادامه داد: از قرار معلوم این رای روز گذشته صادر و اعضای خانواده  بلافاصله نسبت به پرداخت این جریمه اقدام می‌کنند که در نتیجه آن آقای صالحی آزاد می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که محمود صالحی از سوی دادگاه سنندج به تحمل یک‌سال حبس تعزیری محکوم و در نتیجه از روز هفتم آبان ماه برای گذراندن دوره محکومیت خود به زندان مرکزی سقز منتقل شده است، در آن زمان خانواده وی با یادآوری مشکلات کلیوی آقای صالحی نگرانی خود را از بابت وضعیت جسمی او اعلام کرده بودند.

کد N1795405

وبگردی