آفتاب
رهبر انقلاب:

وحدت امت اسلامی اوجب واجبات است/ برخی درون امت اسلامی کاری که آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند، انجام می‌دهند

وحدت امت اسلامی اوجب واجبات است/ برخی درون امت اسلامی کاری که آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند، انجام می‌دهند

رهبر انقلاب تاکید کردند:‌ با کمال تأسف باید قبول کنیم در درون امت اسلامی کسانی هستند که همان کاری که آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهد، انجام می‌دهند. در یک چنین شرایطی وحدت امت اسلامی اوجب واجبات است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس محبان اهل‌بیت(ع) فرمودند: حب اهل‌بیت مخصوص شیعیان نیست؛ همچنان‌که وجود پیامبر اسلام وسیله‌ وحدت بین مسلمین است،‌ محبت اهل‌بیت هم می‌تواند عامل وحدت باشد و امروز دنیای اسلام به این محبت و همدلی به‌شدت نیازمند است.

 ایشان افزودند: امروز پیکر دنیای اسلام به‌شدت زخم‌خورده است و دشمنان اسلام توانسته‌اند با ایجاد جنگ و اختلاف، دنیای اسلام را فشل کنند و دشمن آن را در حاشیه‌ امن نگهدارند. در غرب آسیا رژیم صهیونیستی در امنیت به سر ببرد و آن‌وقت مسلمانان به جان هم بیفتند.

رهبر انقلاب تاکید کردند:‌ با کمال تأسف باید قبول کنیم در درون امت اسلامی کسانی هستند که همان کاری که آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهد، انجام می‌دهند.  در یک چنین شرایطی وحدت امت اسلامی اوجب واجبات است.

رهبر انقلاب، تاکید کردند: امروز مسئله‌ فلسطین، مسئله‌ اول دنیای اسلام است؛ چون کشوری اسلامی است که غصب شده و به جایگاهی برای اخلال در امنیت کشورهای منطقه تبدیل شده است. باید با این غده‌ی سرطانی [رژیم صهیونیستی] مبارزه کرد.

ایشان خاطرنشان کردند: کسی در کسوت مفتی دین، فتوا بدهد که مبارزه با صهیونیست حرام است و جایز نیست! این فاجعه است. کسانی در دنیای اسلام این‌جور برخلاف مصالح اسلام عمل می‌کنند و برخلاف نص صریح قرآن «أشداء بینهم و رحماء علی الکفار» هستند.

رهبر انقلاب یادآور شدند: امیدواریم روزی برسد که فلسطین به مردم فلسطین برگردد. آن روز، روز جشن و عید دنیای اسلام و ضربه‌ی واقعی به پیکره‌ی استکبار خواهد بود و آن روز فراخواهد رسید.

 

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

کد N1795102

وبگردی