آفتاب

به‌روزرسانی‌های احتمالی لامبورگینی اوراکان 2019

به‌روزرسانی‌های احتمالی لامبورگینی اوراکان 2019

همان‌قدر که به معرفی نسخه 2019 اوراکان در اواخر سال 2018 یا اوایل 2019 نزدیک می‌شویم، خریداران می‌توانند با تغییرات قابل‌توجهی شگفت‌زده گردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،بزرگ‌ترین تغییر اوراکان می‌تواند به استفاده از فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب مربوط شود. این تکنولوژی از برادر بزرگتر یعنی آونتادور S گرفته شده و می‌تواند هندلینگ بهتری را چه در جاده و چه در پیست به اوراکان اعطا کند.

دومین تغییر بزرگ این خودروی دوست داشتنی ایتالیایی می‌تواند استفاده از سیستم الکتریکی 48 ولتی باشد. البته این امر به معنی اوراکان هیبریدی نخواهد بود. سیستم 48 ولتی یاد شده به همراه سیستم 12 ولتی اصلی انجام‌وظیفه خواهد کرد و مشابه سیستم بکار رفته در بنتلی بنتایگا خواهد بود. اوراکان از این سیستم برای جان بخشی به میله‌های ضد غلطش استفاده خواهد کرد. همین تنظیمات را می‌توان در بنتلی بنتایگا و آئودی SQ7 دید.

خوب صحبت از قدرت شد و باید گفت انتظار می‌رود همان پیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری در اوراکان حفظ شود. پیشرانه مذکور در نسخه پایه اوراکان قدرت 602 اسب بخاری داشته و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.2 ثانیه‌ای را ایجاد می‌کند. نسخه پرچم‌دار پرفورمنته قدرت 631 اسبی دارد.

انتظار می‌رود لامبورگینی علاوه بر معرفی اوراکان به‌روز شده دو خودروی سریع را نیز ارائه کند: اولین محصول تاریخ GT3 کمپانی و نسخه جاده‌ای سوپرلگرا.

۵۴۵۴ 

کد N1794918

وبگردی