آفتاب

نباید حق انتخاب مصرف کننده را محدود کرد

نباید حق انتخاب مصرف کننده را محدود کرد

قیصر زاده گفت: بلاتکلیفی سبب شده که فعالیت را با ارائه خدمات پس از فروش ادامه دهیم.

قیصرزاده، عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال که هدف ایجاد اشتغال است با مصوبه‌ای که دی ماه سال گذشته توسط جناب آقای جهانگیری ابلاغ شد تقریبا 50 درصد واردکنندگان با کاهش و توقف روند کار مواجه شدند که ما از سال 92 مشمول این هستیم.

وی تصریح کرد: قبول داریم که قشر خاصی از خودروهایی مثل پورشه – مازراتی – بنز – لکسوز بالای 2500 سی سی استفاده می‌کنند ولی آنچه مسلم است دولت هم در این قضیه دی نفع می‌باشد زیرا وارد کننده عوارض را به دولت می‌پردازد.

وی افزود: ما  در  آرتا تاک موتور طبق مجوز و قوانین جاری کشور واردات انجام دادیم، سرمایه‌گذاری کردیم، خدمات پس از فروش داریم کارهای بسیاری انجام شد که متاسفانه تصمیم‌گیری دولت اینگونه شد که خودروی بالای 2500 سی سی وارد نشود. این مغایر با اصل 44 قانون اساسی که حمایت از سرمایه‌گذار است، می‌باشد.

قیصرزاده تشریح کرد: از طرفی می‌گویند حمایت می‌کنیم از طرف دیگر محدود می‌کنند. بلاتکلیفی سبب شده که فعالیت را با ارائه خدمات پس از فروش ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: این حق را از مردم  نمی‌توان گرفت که می‌خواهند خودرو  خارجی سوار شوند و حق قانونی‌شان است که خدمات ارائه دهیم.

کد N1794757

وبگردی