آفتاب
دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد:

پایان خلافت خودخوانده و خرافاتی داعش با آزادی البوکمال/نقش مهم ایران در مبارزه با تروریسم

پایان خلافت خودخوانده و خرافاتی داعش با آزادی البوکمال/نقش مهم ایران در مبارزه با تروریسم

دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر نقش ایران در مبارزه با تروریسم، اعلام کرد با آزادی کامل شهر «البوکمال» خلافت خودخوانده داعش پایان یافته است.

به گزارش ایلنا، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز-دوشنبه- اعلام کرد با آزادی کامل شهر «البوکمال»، خلافت خودخوانده و خرافاتی داعش پایان یافته است.

دبیرکل حزب‌الله با تاکید بر نقش مهم ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان، گفت: «خلافت خودخوانده و خرافاتی داعش با آزادی بوکمال به پایان رسید. وقتی ایران از طریق حاج قاسم در آزادی بوکمال نقش داشت، این کشور را به حمایت از تروریسم متهم کردند.»

وی افزود: «آزادی آخرین شهر تحت کنترل داعش در عراق یعنی شهر راوه، دستاوردی بررگ محسوب میشود.»

نصرالله همچنین وقوع زلزله در مناطق غربی ایران را به مردم و مقام‌های کشورمان تسلیت گفت.

دبیرکل حزب‌الله ادامه داد: «یک جنگ و عملیات نشان دهید که عربستان با داعش جنگیده است. این از عجایب است که می‌گویند در مبارزه با داعش ما هم سهیم هستیم. باید تشکر کنیم از نیروهای روسیه که با وجود خطراتی که وجود داشت، مشارکت بزرگی در این جنگ داشتند.»

وی همچنین درباره اتهام‌های دروغین کشور‌های غربی و بخصوص آمریکا درباره حمایت ایران و حزب‌الله از گروه‌های تروریستی، گفت: «اتهام به حزب الله و انصارالله و ایران و تروریست نامیدن این‌ها، در راستای تلاش‌های آمریکا است. آمریکایی که به دلیل شکست خوردن در سیاست‌های خود، در تلاش است ما را مجازات کند  و برای همین انصارالله و حزب الله را در فهرست تروریست‌ها قرار داد.»

کد N1793889

وبگردی