آفتاب

یک ادعای عجیب؛ کشف گونه‌ای جدید از انگل‌ها در بدن یک فراری از کره شمالی

یک ادعای عجیب؛ کشف گونه‌ای جدید از انگل‌ها در بدن یک فراری از کره شمالی

همشهری آنلاین: یک فراری کره شمالی که در حین عبور از مرز این کشور به کره جنوبی پنج بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌بود، درحالی پیدا شد که بدنش را انگل‌ها فراگرفته بودند و یکی از این انگل‌ها نیز برای پزشکان کره‌ای گونه‌ای کاملا جدید است.

براساس گزارش بيزينس اينسايدر، فراري‌هاي كره شمالي اغلب درحالي وارد مرز كره جنوبي مي‌شوند كه بدنشان را انگل‌ها فراگرفته‌اند، در يكي از موارد فرد فراري 30 نوع انگل را با خود به همراه داشت.

جراحان كره جنوبي كه درتلاش براي نجات جان فراري جديد هستند در شكم اين فرد انگل‌هايي را كشف كردند كه تاكنون در دو كره مشاهده نشده‌بود. اين فراري پنج‌بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌بود و پس از ساعت‌ها جراحي،‌وضعيت جسماني او همچنان وخيم باقي مانده‌است. پزشكان مي‌گويند وجود تعداد زيادي انگل در بدن اين بيمار روند درمان او را دشوارتر ساخته‌است.

همچنين كشف گونه‌اي كاملا جديد از انگل‌ها در بدن مرد شرايط درماني او را دشوارتر ساخته‌است. هنوز مشخص نيست اين گونه جديد تنها در كره جنوبي جديد است يا در ديگر نقاط جهان نيز ناشناخته است.

حجم بالاي انگل‌ها در سيستم گوارشي اين مرد باعث خونريزي شديد و تخريب روده‌هاي او شده‌است و پزشكان را در درمان او با مشكلات زيادي مواجه ساخته‌است.

کد N1793813

وبگردی