آفتاب

امکان عضویت غیر حضوری کارگران در خانه کارگر فراهم شد

امکان عضویت غیر حضوری کارگران در خانه کارگر فراهم شد

همزمان با بیست و هفتمین سالگرد تصویب قانون کار، امکان ثبت‌نام مجازی و غیر حضوری کارگران متقاضی عضویت در تشکیلات خانه کارگر از طریق درگاه اینترنتی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با بیست و هفتمین سالگرد تصویب قانون کار، امکان ثبت‌نام مجازی و غیر حضوری کارگران متقاضی عضویت در تشکیلات خانه کارگر از طریق درگاه اینترنتی فراهم شد.

بنابر اعلام  واحد امور اعضای تشکیلات مرکزی خانه کارگر با توجه به افزایش تقاضاها برای نام‌نویسی در تشکیلات خانه کارگر،  از این پس کارگران و اعضای خانواده‌های کارگری که متقاضی عضویت در این تشکل صنفی هستند می‌توانند در هر نقطه از کشور از طریق اینترنت و غیر حضوری برای عضویت خود به نشانی www.workerhouse.ir اقدام نمایند.

از آنجا که تاپیش از فراهم شدن این تمهیدات جدید  متقاضیان عضویت در تشکیلات خانه کارگر می‌بایست تنها از طریق مراجعه حضوری به شعب خانه کارگر و یا ارسال پستی مدارک خود اقدام می‌کردند پیش بینی می‌شود که از این پس کارگرانی که در نزدیکی محل اشتغال یا اسکان خانواده‌های آنها دفاتر شعب خانه کارگر وجود ندارد، بتوانند با سهولت بیشتر برای نامنویسی و استفاده از خدمات مختلف آموزشی (سدا) و رزرو استراحت‌گاه‌های  تشکیلات خانه کارگر  (سرا) استفاده کنند.

براین اساس از این پس کافی است که متقاضایان عضویت در تشکیلات خانه کارگر تنها مدارک مورد نیاز را از طریق سامانه اینترنتی بارگزاری کنند و سپس به فاصله زمانی کوتاهی کارت عضویت خود را به نشانی محل استقرار خود یا اعضای خانواده‌هایشان دریافت کنند.

کد N1793736

وبگردی