آفتاب

داروی بیماران صعب العلاج در بیمارستان صحرایی ارتش توزیع می‌شود

داروی بیماران صعب العلاج در بیمارستان صحرایی ارتش توزیع می‌شود

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: داروهای مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج با مراجعه به بیمارستان صحرایی ارتش مستقر در سرپل ذهاب و ثبت نام بلافاصله در اختیارشان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ شهنام بابلی با حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: بیماران صعب‌العلاج زلزله‌زده در روزهای آتی مشکلی برای دریافت داروهای کمیاب نخواهند داشت.  

توزیع داروهای مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج توسط بیمارستان صحرایی ارتش

وی با بیان اینکه داروهای مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج با مراجعه به بیمارستان صحرایی ارتش مستقر در سرپل ذهاب و ثبت‌نام بلافاصله در اختیارشان قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این طرح از جمله برنامه‌های مهم برای هموطنان عزیز در منطقه زلزله‌زده است که با تصویب امیر کیومرث حیدری فرمانده نزاجا اجرا می‌شود. 

روانشناس و متخصصان حوزه پزشکی را در منطقه سرپل ذهاب مستقر کردیم

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تیم ارزیاب بهداشت و درمان، روانشناس و متخصصان حوزه پزشکی را در منطقه سرپل ذهاب مستقر کردیم، تصریح کرد: با توجه به شرایط زندگی که هموطنان عزیز در چادر و شرایط اردوگاهی زندگی می‌کنند. ما سربازان بهداشت و درمان وظیفه داریم سلامت عزیزان را تامین کنیم که تمام تلاش خود را تا این لحظه بکار بسته‌ایم. 

بابلی ادامه داد: امیدواریم تمام کارکنان نیروی زمینی ارتش به ویژه شخص فرمانده نیروی زمینی و کارکنان خدوم که از ساعات اولیه وارد منطقه شدند و خدمت رسانی می کنند در این ماموریت سربلند باشند.

کد N1793347

وبگردی