آفتاب

لاریجانی: دوز سیاست در رسانه‌ها زیاد شده است /رسانه‌ها در چرخه اقتصادی دچار ضعف تاکتیکی هستند

لاریجانی: دوز سیاست در رسانه‌ها زیاد شده است /رسانه‌ها در چرخه اقتصادی دچار ضعف تاکتیکی هستند

علی لاریجانی با انتقاد از سیاسی شدن بیش‌ازحد برخی رسانه‌ها تصریح کرد: دوز سیاست در رسانه‌ها بسیار زیاد شده که خیلی از آن‌ها هم خاصیت آن‌چنانی ندارد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری‌ها، علی لاریجانی ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم، با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه اظهار داشت: امورات اجرایی بدون همکاری مستمر با رسانه‌ها امکان‌پذیر نیست و باید با تعامل منطقی و توجیه دستگاه‌های اجرایی، رسانه‌ها بتوانند نقش خود را به‌خوبی اجرا کنند.

وی بابیان اینکه وجود خطا در رسانه اجتناب‌ناپذیر است، افزود: نقش رسانه بسیار مهم بوده و اگر مدیران با نگاه مثبت با رسانه‌ها تعامل داشته باشند عقب‌ماندگی‌ها جبران می‌شود و رسانه‌های مورد اعتماد مردم برای پیشبرد اهداف حکومتی لازم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در چرخه اقتصادی برخی از رسانه‌ها دارای ضعف تاکتیکی هستند، ابراز کرد: برخی رسانه‌ها به خاطر عدم جذابیت‌ها نتوانسته‌اند در امور اقتصادی موفق باشند که خانه‌های مطبوعات باید با دقت بیشتر و آسیب شناسانه به این موضوع ورود کند.

وی ورود بخش‌های خصوصی برای کاهش مشکلات اقتصادی را مهم دانست و گفت: دادن روحیه امیدواری به مردم با نمایش چرخه تولید و کارخانه‌های فعال می‌تواند در روحیه مردم تأثیرگذار و به نفع کل کشور باشد که نیاز به تعامل با بخش‌های اقتصادی مانند اتاق بازرگانی دارد.

لاریجانی با اشاره به اینکه کشور در امور بین‌الملل و داخل با چالش‌هایی روبه‌روست، عنوان کرد: برجسته‌سازی کارآفرینی یکی از کارهای بوده که رسانه‌ها می‌توانند ورود جدی‌تری به آن داشته باشند و استان قم ظرفیت خوبی در معرفی ویژگی‌ها ازجمله IT دارد.

وی با انتقاد از سیاسی شدن بیش‌ازحد برخی رسانه‌ها تصریح کرد: دوز سیاست در رسانه‌ها بسیار زیاد شده که خیلی از آن‌ها هم خاصیت آن‌چنانی ندارد و باید توجه کرد آینده کشور در گروی آبادانی است و ایجاد روحیه امیدواری در بین مردم با توجه به شرایط ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دیدار با رئیس قرارگاه اربعین

همچنین ایسنا نوشت: علی لاریجانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده رئیس قرارگاه اربعین شهر قم و اعضای این قرارگاه گفت: موضوع اربعین، تبدیل به یک نماد قدرتمند برای مسلمانان شده و همراه با تاثیرات دینی و معنوی، این حرکت چشم های مردم جهان را به خود جذب کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از خصوصیات مراسم اربعین حسینی مردمی بودن آن است، گفت: پذیرایی از زائرین اربعین حسینی (ع) کار ارزشمند و خوبی است و مساعدت های لازم در این راستا برای خدمت رسانی بهتر به زائران انجام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده رئیس قرارگاه اربعین استان قم گزارشی از اقدامات این قرارگاه در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) به رئیس مجلس ارائه کرد.

لاریجانی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم

همچنین ایلنا نوشت:  علی لاریجانی در جریان سفر به استان قم، صبح امروز (پنجشنبه، ۲۵ آبان ماه) در دیدار با حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و رؤسای هیات های ورزشی این استان بر لزوم توسعه ورزش همگانی در کشور تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی در ورزش استفاده شود و در این راستا در جاهایی که مقررات اجازه داده پروژه ها به بخش خصوصی واگذار شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید بر لزوم هم افزایی بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شهرداری قم افزود: برای رفع مسائل مربوط به تیم فوتبال صبای قم باید تدابیری اتخاذ شود که این تیم پشتوانه مالی مستمر داشته باشد.

گفتنی است عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این جلسه گزارشی از عملکرد این اداره کل به رئیس مجلس ارائه و از حمایت های دکتر لاریجانی در خصوص توسعه ورزش قدردانی کرد.

 

29216

کد N1792550

وبگردی