آفتاب

مراسم رونمایی از اپلیکیشن‌های رنگینه و صفحه جادویی برگزار شد

مراسم رونمایی از اپلیکیشن‌های رنگینه و صفحه جادویی برگزار شد

مراسم رونمایی از اپلیکیشن های رنگینه و صفحه جادویی با حضور برخی از مسئولان فرهنگ و مخابرات کشور و عوامل مجموعه درسا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مراسم رونمایی از اپلیکیشن های رنگینه و صفحه جادویی با حضور مرتضی موسویان رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسول سراییان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، حسن نجفی سولاری مشاور وزیر در امور فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و عباس محمدخانی مدیرعامل زیست بوم مجازی درسا در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار شد.

اپلیکیشن رنگینه برای کودکان ابتدایی مقطع اول تا سوم با محتوای بازی آموزشی و محوریت تمرین‌های متنوع ریاضی در حال اجرا است و در بحث آموزشی زیست بوم کودک و نوجوان خانواده درسا قرار دارد.

اپلیکیشن صفحه جادویی نیز که حدود یک ماه است آغاز به کار کرده، در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال معرفی و هم اکنون به صورت نسخه آزمایشی قابل دسترسی است. این اپلیکیشن برای کودکان و نوجوانان بالای سه سال است و با طرح موضوعات حیوانات جنگل، حیوانات ماقبل تاریخ، آناتومی بدن و سیارات منظومه شمسی، به صورت تصاویر سه بعدی، محتوای آموزشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کد N1792264

وبگردی