آفتاب

سفارت ایران در لندن با خانواده قربانیان زلزله غرب کشور همدردی کرد

سفارت ایران در لندن با خانواده قربانیان زلزله غرب کشور همدردی کرد

سفارت ایران در لندن با ارسال پیامی با خانواده‌ قربانیان و آسیب‌دیدگان زلزله یک‌شنبه شب در غرب کشورمان همدردی کرد.

به گزارش ایلنا ، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن ضمن ابراز تاسف عمیق از حادثه دلخراش زلزله در غرب ایران و نیز بخش‌هایی از کشور همسایه عراق و تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان و مجروحان این حادثه و نیز تسلیت به خانواده ایرانیان مقیم انگلستان که در این حادثه برخی از بستگان خود را از دست داده‌اند، از پیام‌های تسلیت و همبستگی ایرانیان مقیم، مقامات دولتی و غیر دولتی و نیز مردم این کشور در روز گذشته و اعلام امادگی برای کمک به دولت و ملت ایران در این شرایط دشوار قدردانی می‌کند.

با توجه به تماس‌های متعدد و اعلام آمادگی نهادهای مدنی و دولتی برای ارائه کمک‌های دارویی و نیازهای فوری انسانی به مراکز آسیب دیده، ضمن تشکر به این وسیله اعلام می‌دارد که شماره حساب‌های بانکی برای کمک‌های مالی هم‌وطنان در ایران و همچنین ایرانیان خارج از کشور و اتباع علاقمند خارجی از سوی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است.

در حال حاضر نیازهای دارویی و کمک‌های اولیه فوری از طریق منابع دولتی و کمک‌های مردمی در داخل کشور تامین شده است. البته با توجه به شرایط در صحنه و در صورت نیاز به دریافت کمک‌های دارویی و کالاهای دیگر، مراتب در روزهای آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

کد N1791840

وبگردی