آفتاب

عیادت اعضای کمیسیون بهداشت ازحادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه در تهران

عیادت اعضای کمیسیون بهداشت ازحادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه در تهران

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از عیادت تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون متبوع خود از حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه بستری در بیمارستان های امام خمینی ( ره) و سینا خبرداد.

به گزارش ایلنا، احمد همتی ازعیادت تعدادی از نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس امروز ( ۳شنبه ۲۳ آبان) از مجروحان  زلزله کرمانشاه در بیمارستان سینا خبر داد و گفت: متاسفانه دو روز پیش زلزله ای در غرب کشور و دراستان کرمانشاه رخ داد و تعدادی از هموطنانمان دچار آسیب دیدگی شدند، بنابراین به دلیل وجود برخی مشکلات بهداشتی و درمانی در این استان، برخی از  افراد دارای آسیب‌دیدگی به تهران منتقل و در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و سینا بستری شدند.

نماینده مردم سمنان درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه افراد بستری شده دربیمارستان سینا بیشتر دارای شکستگی استخوان هستند، افزود: امروز بنده به همراه محمد نعیم امینی فرد،  مرتضی خاتمی و عباسعلی پوربافرانی از حادثه دیدگان بستری دراین بیمارستان عیادت کردیم ، به گفته آسیب دیدگان اقدامات درمانی از سوی پزشکان و کادردرمانی به موقع انجام شده و مشکلی دراین رابطه وجود ندارد.

همتی گفت: درحال حاضر نیز برخی از حادثه دیدگان در این مرکز از اقدامات درمانی استفاده می کنند.

وی با تاکید بر رضایت آسیب دیدگان و همراهان آنها از روند درمانی در بیمارستان سینا، تصریح کرد: خوشبختانه بیماران از اقدامات درمانی پزشکان رضایت داشته و از کادر این بیمارستان تشکر کردند، البته مشکل عمقی و یا حادی برای افراد بستری شده در این بیمارستان درحال حاضر وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در گفت‌وگو با خانه ملت گفت: هچنین امروز احمد حمزه، اکبر ترکی و ذبیح الله نیکفر اعضاء دیگر کمیسیون هم از حادثه دیدگان بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان آنها قرار گرفتند.

کد N1791710

وبگردی