آفتاب

فراخوان مسابقه طراحی معماری موکب تمدید شد

فراخوان مسابقه طراحی معماری موکب تمدید شد

مرکز معماری اسلامی حوزه هنری، بنا به درخواست‌های مکرر شرکت‌کنندگان، مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۶ تمدید کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز معماری اسلامی حوزه هنری، بنا به درخواست های مکرر شرکت کنندگان، مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۶ تمدید کرد.

در مقدمه این فراخوان آمده: چند سالی است که در ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع)، جمع کثیری از عاشقان حسینی راهی کشور عراق شده و مسیر شهرهای مختلف تا کربلا را پیاده طی می کنند. از سوی دیگر ساکنان بومی عراق و علاقه مندانی از ایران و سایر کشورهای اسلامی با برپایی موکب‌هایی در مسیر زیارتی نجف تا کربلا، سعی می‌کنند تا با ارائه خدمات اقامتی، فرهنگی و درمانی، این سفر عرفانی را برای زائران سهل‌تر و دلپذیرتر کنند.

به منظور ساماندهی بهتر این موکب‌ها، مرکز معماری اسلامی حوزه هنری قصد دارد تا با برپایی مسابقه طراحی معماری «موکب»، ایده‌های خلاقانه و کاربردی را جمع‌آوری کرده و در اختیار متولیان برگزاری این آیین معنوی قرار دهند. توجه به مفاهیم فرهنگی قیام حسینی در طرح، ارائه خدمات بهتر و کامل تر به کاربران موکب‌ها، توجه به محدودیت‌های اقلیمی و تاسیساتی، طراحی فضاهای چند عملکردی و فعالیت مطلوب طرح در زمان‌های پیک کاربر از اولویت‌های طرح خواهد بود.

مرکز معماری اسلامی حوزه هنری، بنا به درخواست‌های مکرر شرکت کنندگان، مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۶ تمدید کرد.

کد N1791626

وبگردی