آفتاب

اعزام نیروهای یگان ویژه تهران، کردستان و زنجان به مناطق زلزله‌زده/حضور۲۰ گشت آگاهی برای پیشگیری از سرقت

اعزام نیروهای یگان ویژه تهران، کردستان و زنجان به مناطق زلزله‌زده/حضور۲۰ گشت آگاهی برای پیشگیری از سرقت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از اعزام نیروهای یگان ویژه تهران، کردستان و زنجان به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حضور خود در سرپل ذهاب درباره شرایط امنیتی منطقه به خبرنگار ایلنا گفت: از زمان وقوع زلزله کلیه نیروهای انتظامی در سطح استان در آماده‌باش کامل قرار گرفتند و اطلاعات لازم به شهرهای هدف از جمله سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو داده شده است.

او ادامه داد: نیروهای کمکی و یگان ویژه استان‌های همجوار، کردستان، زنجان و تهران به منطقه اعزام شده و حضور پیدا کردند. نزدیک به ۲۰ گشت آگاهی برای پیشگیری از سرقت در محل مستقر شده است. پنج گشت تشخیص هویت در راستای تشخیص اجساد مجهول الهویه تشکیل شده است.

سرهنگ آمویی افزود: حدود ۳۰ تیم پلیس راه در مبادی ورودی شهرها مستقر هستند تا درون‌سازی ترافیک به شهرهای هدف را هدایت کنند، همچنین ۲۰ تیم پلیس راهور در سطح شهرستان سرپل ذهاب برای روان‌سازی حضور دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امنیت مناطق زلزله‌زده برقرار است، ادامه داد: تاکنون هیچ مورد خاصی خوشبختانه مشاهده نشده است و با تمام توان سعی می‌کنیم امنیت مردم را شب هنگام تامین کنیم. فرمانده ناجا، معاونان ایشان و فرمانده انتظامی استان همه در منطقه حضور دارند. همچنین تمام راه‌ها در استان باز است.

کد N1791128

وبگردی