آفتاب

برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده مسابقه پوستر جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان

برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده مسابقه پوستر جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان

برای اولین بار نمایشگاهی ازآثار برگزیده مسابقه پوستر نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان برگزار می‌گردد.

به گزارش ایلنا، منصور جام شیر (عضو کارگروه نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان) اعلام کرد که برای اولین بار به مناسبت جشنواره کتاب برتر مسابقه طراحی پوستر نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان را طی فراخوانی همگانی برگزار کرد که در مجموع ۹۰ اثر به دبیرخانه واصل شد که در مرحله اول داوری ۱۵ اثر به دور نهایی راه یافت و داوران جشنواره مسابقه طراحی پوستر پریسا خضابی و مسعود نجابتی، کیانوش غریب‌پور، پژمان رحیمی‌زاده آثار رسیده را بررسی کرده و ۱۵ اثر برگزیده جهت ارائه در نمایشگاه را اعلام و سه اثر برگزیده را تعیین کردند.

دبیرخانه نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان با همکاری بخش کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب (دنیای ماه‌پیشونی) نمایشگاه پوسترهای برگزیده را در معرض نمایش عموم قرار داده و بازدید از سه شنبه مورخ ۹۶/۸/۲۳ همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۱ در بخش کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب برای عموم آزاد است. این نمایشگاه تا پایان جشنواره کتاب برتر دایر است.

نهمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان که توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان دوسالانه برگزار می‌شود، در آذرماه سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شرکت پنتر برگزار می‌شود.

کد N1791007

وبگردی