آفتاب

فرمانده نیروی زمینی در مناطق زلزله‌زده حاضر شد

فرمانده نیروی زمینی در مناطق زلزله‌زده حاضر شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جهت کمک به زلزله‌زدگان و هدایت یگان‌های نزاجا در منطقه غرب کشور، در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش بامداد امروز جهت جهت تسریع در عملیات امدادرسانی به زلزله‌‌زدگان توسط نیروی زمینی ارتش در استان کرمانشاه حضور پیدا کرد.

وی افزود: ضمن تسلیت به هموطنان عزیز برای درگذشت تعدادی از مردم عزیز کشورمان در حادثه زلزله روز گذشته و همچنین صبر به خانواده‌های بازماندگان، یگان‌های نیروی زمینی ارتش در منطقه بدون درنگ با تیم‌های امداد و نجات، تخلیه مجروحان، بالگردهای هوانیروز و به ویژه بیمارستان‌های ۵۲۰ کرمانشاه و بیمارستان صحرایی در پادگان ابوذر آماده هر نوع خدمات‌رسانی به هموطنان گرامی شده‌اند. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: برابر منویات مقام معظم رهبری و تاکید معظم‌له درخصوص حضور تمامی ارگان‌ها و نهاد‌ها نظامی و غیرنظامی بلافاصله پس از حادثه زلزله یگان‌های متحرک هجومی تیپ ۲۸۱ واکنش سریع، هوانیروز و تمامی کارکنانی که درخصوص امدادرسانی و تخلیه مجروحین دوره‌های متعددی را طی کرده‌اند به منطقه اعزام شدند و از اولین ساعات حادثه زلزله به عملیات امداد و نجات پرداختند.

حیدری اضافه کرد: بیمارستان نیروی زمینی ارتش مستقر در کرمانشاه و بیمارستان صحرایی سرپل ذهاب با حضور مجرب‌ترین تیم پزشکی و تجهیزات پزشکی پس از وقوع زلزله به یاری و امداد مجروحین و حادثه‌دیدگان شتافتند و تاکنون نیز تعداد کثیری از مصدومین در این بیمارستان‌ها در حال مداوا هستند.

لازم به ذکر است امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش به هموطنان عزیزمان وارد منطقه زلزله‌زده شد.

کد N1790848

وبگردی