آفتاب

معاوضه سجاد شهباززاده و مرتضی تبریزی فقط شایعه بود

معاوضه سجاد شهباززاده و مرتضی تبریزی فقط شایعه بود

شماره 10 استقلال قرار نیست به ذوب‎آهن برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شایعه معاوضه سجاد شهباززاده و مرتضی تبریزی چند روزی است که به گوش می رسد اما به نظر می رسد که این خبر شایعه ای بیش نبوده است.

سجاد شهباززاده که از خرید های تابستانی استقلال بود، با امید و انگیزه فراوان به تیم سابقش برگشت تا جای خالی کاوه رضایی را در خط حمله این تیم پر کند اما افت فاحش او پس از بازگشت از لیگ ترکیه، امیدهای استقلالی ها برای داشتن گلزنی شش دانگ را نقش بر آب کرد. مصدومیت های طولانی مدت هم شهباززاده را از آمادگی دور کرده بود تا نه منصوریان بتواند چندان از او استفاده کند نه حالا شفر بتواند حساب ویژه ای روی شماره 10 تیمش باز کند.

عملکرد ضعیف شهباززاده در این فصل کاری کرده تا در آستانه نقل و انتقالات زمستانی، شایعه جدایی او از استقلال و پیوستنش به ذوب آهن و معاوضه اش با مرتضی تبریزی به گوش برسد.

گفته می شد امیر قلعه نویی به شهباززاده اعتقاد خاصی دارد و به همین علت می خواهد او را در جمع شاگردان خود داشته باشد. البته این خبر در نهایت تکذیب شد تا هم تبریزی در اصفهان بماند و هم سجاد در تهران.استقلال هم برای بهبود وضعش در خط حمله ظاهرا قرار است سراغ مهاجم نوک خارجی برود.

 

254 41

کد N1790785

وبگردی