آفتاب

احمدی‌نژاد: برخی نوکیسه‌ها سابقه انقلابی دارند| مبارزه ما با مفاسد اقتصادی سنگر به سنگر است

احمدی‌نژاد: برخی نوکیسه‌ها سابقه انقلابی دارند| مبارزه ما با مفاسد اقتصادی سنگر به سنگر است

10 سال پیش احمدی‌نژاد در چنین روزی از مبارزه سنگر به سنگر با مفاسد اقتصادی سخن گفت.

به گزارش خبرآنلاین، او در دوران ریاست جمهوری اش در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت گفت: من مي‌خواهم بگويم كه خيال نكنيد كساني كه در حال حاضر ميلياردر و نوكيسه هستند، سابقه‌ انقلابي نداشته‌اند. افرداي را مي‌شناسم كه در زمان انقلاب و مبارزات انقلابي ادعاي مبارزه داشتند ولي تاكنون دو بار ميلياردر شده و در هر دو بار نيز شكست خورده‌اند. فردي براي به دست آوردن اين ثروت‌ها تمامي قوانين كشور را زير پا گذاشته‌ است.

 مبارزه ما با مفاسد اقتصادی سنگر به سنگر است

احمدی نژاد در آن تاریخ به بحث مفاسد اقتصادی و مبارزه با اشاره می کند و می گوید: نمي‌خواهم بگويم در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادي تنهاييم، ولي دولت در بين كساني كه قدرت دست‌شان است و مي‌توانند كاري بكنند در اين زمينه تنهاست، البته اين به اين معنا نيست كه ما ايستاده‌ايم و فقط نظاره مي‌كنيم. همانطور كه گفتم ما مبارزه مي‌كنيم.

او مثالی هم می زند و می گوید: بحث مبارزه با مفاسد اقتصادي دستور كار روزانه‌ مديران دولتي است. البته اين بدان معنا نيست كه مفاسد اقتصادي صفر شده است. ما در حال مبارزه هستيم و آن را كاهش داده‌ايم.

او گفته است: مبارزه ما با مفسدان اقتصادي سنگر به سنگر است و بسياري از مصوبات دولت در جهت بستن راه براي مفاسد اقتصادي است.

{نکته جالب این است که با پایان کار دولت دهم هر روز یک پرونده ای از تخلفات دولت او در قوه قضائیه مطرح می شد و عمدتا این پرونده ها دایره تخلفات مالی را شامل می‌شد}

بدون اجازه مجلس از پول نفت استفاده نمي‌كنيم

احمدی‌نژاد در این سخنرانی گفت: دولت براي استفاده از درآمدها بايد اجازه مجلس را داشته باشد و بدون اجازه‌ مجلس نمي‌تواند اين درآمدهاي نفتي را تزريق كند. در ضمن وقتي قيمت نفت بالا مي‌رود قيمت ديگر كالاهاي جهاني نيز بالا مي‌رود و اين در اقتصاد ما نيز تاثير مي‌گذارد.

{این در حالی است که چندی پیش دیوان محاسبات اعلام کرده است درآمدهای نفتی دولت بین سال‌های 87 تا 90 به خزانه واریز نشده است.}

27216

کد N1790566

وبگردی