آفتاب

بروجردی: نظر شورای نگهبان مهمترین پارامتر در چینش لیست‌ اصلاحات است

بروجردی: نظر شورای نگهبان مهمترین پارامتر در چینش لیست‌ اصلاحات است

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: حفظ ائتلاف اصلاحات-اعتدال مشروط بر این است که اعتدالیون پارامترهای‌شان را حفظ کنند. اگر تغییری در جهت فکری‌شان اتفاق بیفتد، اصلاح‌طلبان نیز آن موقع باید طور دیگری فکر کنند.

اشرف بروجردی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره نگاه اصلاح طلبان برای تدوین فهرست انتخاباتی مجلس یازدهم گفت: تصمیم گیری یک جریان سیاسی برای انتخابات مجلس را براساس یک معیار و شاخص نمی توان ارزیابی کرد بلکه باید معیارهای مختلفی را دید.

وی مهمترین پارامتر اثرگذار برای تدوین فهرست های انتخاباتی را نگاه شورای نگهبان به بررسی صلاحیت نامزدها خواند و افزود: با ردصلاحیت نامزدهای اصلاح طلب، طبیعی است مابقی کسانی که رویکرد سیاسی‌شان نزدیک به رویکرد مجموعه اصلاح طلبان است، دیده شوند و مورد توجه قرار گیرند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره نتیجه گیری اصلاح طلبان برای ورود مستقل به پنجمین دوره انتخابات شوراها و احتمال منتفی شدن ائتلاف اصلاحات-اعتدال در انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: همیشه باب گفتگو باز است؛ چون به این نتیجه رسیدیم که با همفکری و تعامل می توانیم به آن هدفگذاری که داریم، دست پیدا کنیم.

وی افزود: حفظ ائتلاف اصلاحات-اعتدال مشروط بر این است که اعتدالیون پارامترهایشان را حفظ کنند. اگر تغییر در جهت فکری‌شان اتفاق بیفتد، اصلاح طلبان نیز آن موقع باید طور دیگری فکر کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران درباره حضور زنان در فهرست های انتخاباتی اصلاح طلبان یادآور شد: خوشبختانه ما در انتخابات مجلس دهم شاهد بودیم که حضور خانم ها به لحاظ کمّی در فهرست ائتلاف امید افزایش پیدا کرد. از لحاظ کیفی نیز امیدواریم حضور خانم ها در فهرست اصلاح طلبان بیشتر از این شود.

بروجردی درباره مکانیزم تصمیم گیری تشکیلاتی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم گفت: همین مکانیزم شواری عالی سیاستگذاری فعلا خیلی خوب است.  

27214

کد N1790292

وبگردی