آفتاب

حمایت از وزیر کار معقولانه است/روند رو به رشد اشتغال در استان همدان

حمایت از وزیر کار معقولانه است/روند رو به رشد اشتغال در استان همدان

دبیر اجرایی خانه کارگری استان همدان می‌گوید با توجه به روند رو به رشد اشتغال در کشور، حمایت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاملا معقولانه است.

«چنگیز اصلانی» دبیر اجرایی خانه کارگری استان همدان در گفت‌و‌گو با ایلنا، اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشد اشتغال در کشور، حمایت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاملا معقولانه است. از طرفی باید توجه داشت که اشتغال، امروز نیاز کشور است و باید سیاست حمایت از اشتغال را همه جانبه مورد حمایت قرار داد.

وی با بیان اینکه از نمایندگان مجلس انتظار داریم که به صورت تمام قد از وزیر کار حمایت کنند، گفت: در استان همدان در یک دهه گذشته افت خیزهای فروانی را در روند اشتغال زایی شاهد بودیم اما با تغییر دولت و سپردن تصدی وزارت کار به علی ربیعی شاهد روند رو به رشدی در اشتغالزایی در استان همدان  هستیم.

دبیر اجرایی خانه کارگری استان همدان اضافه کرد: از طرفی باید توجه داشت که سازمان تامین اجتماعی بر لب تیغ قرار دارد و باید آرامش آن را حفظ کرد از همین رو هر گونه عدم حمایت از وزیر رفاه موجب تنش در سازمان تامین اجتماعی می‌شود. سازمان که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خدمات درمان، بیکاری و بازنشستگی قرار می دهد.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین همراهی‌ها را با سندهای بالادستی اقتصادی کشور داشته است، گفت: امنیت اقتصادی کشور در گرو اجرای سندهای بالادستی است و وزیر کار نیز این در این مدت تمرکز فراوانی را بر روی این امر گذاشته است تا امنیت کشور هم تضمین شود.

کد N1789950

وبگردی