آفتاب

علت جدا شدن سر نوزاد ایرانشهری در زمان زایمان چه بود؟ | ماجرای بیمارستان ایرانشهر!

علت جدا شدن سر نوزاد ایرانشهری در زمان زایمان چه بود؟ | ماجرای بیمارستان ایرانشهر!

ماجرای بیمارستان ایرانشهر | زن جوان ایرانشهری برای زایمان به بیمارستان این شهر رفته بود، اما در اتفاقی هولناک، سر نوزاد وی در زمان زایمان از بدن جدا شد. پدر نوزاد ایرانشهری می گوید: پزشکان پس از خروج بدن از شکم مادر، سر وتن نوزاد را به وسیله‌ی بخیه به هم وصل کردند و تحویل خانواده دادند! سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرنشهر جزئیات جدیدی از ماجرا را بیان کرد...

در یک اتفاق هولناک، نوزادی در هنگام بدنیا آمدن به طرز دلخراشی جان سپرد . این نوزاد در هنگام به دنیا امدن دچار  جراحت بزرگی در گردن خود شد و سر وی از تنش جدا گردید.
در یک بیمارستان در ایرانشهر ؛ هنگام زایمان طبیعی یک زن، پزشکان سر نوزاد او را با فشار از رحم مادر بیرون کشیدند که این اقدام منجر به جدا شدن سر نوزاد و مرگ وی شد.
«نادر بامری» پدر این نوزاد متوفی اظهار کرد: «دو روز پیش همسرم را جهت زایمان از شهرستان دلگان به زایشگاه ایران واقع در ایرانشهر آوردم… »
وی می‌گوید: «با داد و فریاد زیاد همسرم و در اثر شدت درد زایمان، یکی از پرسنل بخش با تزریق آمپول به همسرم، سعی کرد وی را تسکین دهد، اما باز هم درد بیمار کاهش نیافت. در همین حال همسرم پس از تحمل درد فراوان در حال وضعِ حمل طبیعی بود که پرستار بخش، با کشیدن سر نوزاد باعث جدایی آن از تن شد.»
پدر نوزاد متوفی در ادامه اظهار کرد: «پس از این اتفاق دلخراش، پرسنل بخش دچار سر درگمی شدند و اقدام به عمل سزارین کردند تا بدن نوزاد را از شکم مادر بیرون بیاورند. پزشکان پس از خروج بدن از شکم مادر، سر وتن نوزاد را به وسیله‌ی بخیه به هم وصل کردند و نوزاد را داخل ملحفه و باند پیچی شده، تحویل خانواده دادند.»
نوزاد ایرانشهری در رحم مادر مرده بود؟
سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرنشهر درباره جدا شدن سر نوزاد ایرانشهری در زمان زایمان توضیحاتی داد.
مهران امینی فرد درایرانشهر در تشریح جزئیات آن اظهار داشت: مادر بارداری به منظور انجام زایمان به بیمارستان ایران منتقل شد که پس از انجام معاینات اولیه مشخص شد که جنین در رحم مادر فوت کرده است.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر افزود: با توجه به اینکه این مادر دارای بیماری دیابت بود و اولویت نخست برای پزشکان نجات جان وی بود تصمیم به خروج جنین ازرحم مادر گرفته شد.
وی ادامه داد: اما با توجه به وزن و جثه نوزاد فوت شده در موقع خارج کردن جنین از داخل رحم با توجه به جثه سنگین نوزاد در ناحیه گردن او پارگی ایجاد شده است.
امینی فرد با اشاره به اینکه نوزاد به صورت مرده از داخل کانال رحم عبور کرده است، گفت: دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر همواره بیماران را تکریم کرده و حقوق آنان را محفوظ نگه می دارند.
کد N1789903

وبگردی