آفتاب
یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایلنا:

عملکرد روحانی در برخی موارد با وعده‌هایش منطبق نیست / امیدواریم قول رییس مجلس درباره سپنتا نیکنام محقق شود

عملکرد روحانی در برخی موارد با وعده‌هایش منطبق نیست / امیدواریم قول رییس مجلس درباره سپنتا نیکنام محقق شود

نماینده اصلاح‌طلب مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان این‌که عملکرد روحانی در برخی موارد با شعارها منطبق نیست، نسبت به تحقق قول رییس مجلس درمورد رفع مشکل سپنتا نیکنام ابراز امیدواری کرد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با تاکید بر لزوم پایبندی رییس‌جمهوری به شعارها و وعده‌های انتخاباتی خود به مردم اعلام کرد: آقای روحانی باید با تمام وجود نسبت به وعده‌هایی که به مردم داده، متعهد باشد و طبیعتاً جامعه نیز انتظاری جز این ندارد.

عملکرد روحانی در برخی موارد با شعارها و وعده‌هایش منطبق نیست

وی با بیان این‌که رییس‌جمهوری باید اصول، قواعد و دیدگاه‌های ۲۴ میلیون رای‌دهنده را در امور داخلی و بین‌المللی اعمال کند، گفت: در یک سال پایانی کار دولت یازدهم که با سال نخست مجلس دهم همزمان شده بود، بارها بر این مسئله تاکید کرده و نگرانی‌های خود را بیان کردیم و امیدواریم روحانی در ادامه راه به این مهم توجه کند؛ اما درمجموع به نظر می‌رسد نحوه عملکرد روحانی در این مدت در برخی موارد با شعارها و وعده‌هایی که مطرح کرده، منطبق نیست.

تاکید روحانی بر پایبندی به وعده‌ها

نماینده اصلاح‌طلب مردم ساری و میاندورود در پاسخ به این سوال که آیا علت آن‌چه ازسوی برخی منتقدان رادیکال دولت «گردش به راست روحانی» عنوان می‌شود، احساس بی‌نیازی رییس‌جمهوری به حامیان سیاسی و بدنه اجتماعی و مردم است، گفت: ممکن است این مسئله نیز یکی از دلائل باشد اما شخصاً موافق نیستم. روحانی در جریان رای‌اعتماد که به هرحال اخیراً و پس از انتخابات صورت گرفت، مواضع پیشین خود را تکرار کرد و گفت که به وعده‌هایش با مردم پایبند و متعهد است.

او ادامه داد: با این همه فکر می‌کنم صداقت یک سیاستمدار این است که به وعده‌ها و شعارهایی که مطرح کرده، متعهد بماند و امیدواریم در ادامه راه نیز شاهد این مسئله خواهیم بود.

ابراز امیدواری نسبت به تحقق قول رییس مجلس درمورد رفع مشکل سپنتا نیکنام

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس همچنین در واکنش به وضعیت عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد گفت: امیدواریم روال قانونی در این مورد طی شود و باتوجه به موضع‌گیری بجای رییس مجلس شاهد اتفاقات خوبی باشیم. به هر حال رییس مجلس عضو شورای امنیت است و در تصمیم‌گیری‌های ملی مشارکت دارد و اخیراً در صحن علنی نیز قول‌هایی دادند که امیدواریم محقق شود.

یوسف‌نژاد در پایان گفت: این مسئله کمیسیون شوراها نیز مورد بررسی قرار گرفت و اعضاء نقطه‌نظرات خود را بیان کردند که این نظرات در اختیار رییس مجلس هم قرار می‌گیرد.

کد N1789469

وبگردی