آفتاب

علت توقیف کیهان | روزنامه کیهان توقیف شد +عکس

علت توقیف کیهان | روزنامه کیهان توقیف شد +عکس

علت توقیف کیهان | روزنامه کیهان با شکایت شورای عالی امنیت ملی برای مدت دو روز توقیف شد. علت توقیف روزنامه کیهان، انتشار مطلبی درباره حمله نیروهای انصار الله یمن به دبی و سایر شهرهای امارات متحده عربی است. روزنامه کیهان به دلیل انتشار این مطلب به مدت دو روز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: مطلب کیهان درباره حمله به دبی که باعث توقیف شد!
روزنامه کیهان برای دو روز متوالی توقیف شد.
به گزارش ایلنا، دادستانی تهران، بر اساس شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اقدام روزنامه کیهان بر خلاف سیاست‌های اصولی و بیّن جمهوری اسلامی ایران در مسائل و امنیت منطقه‌ای، این روزنامه را برای دو روز (شنبه و یکشنبه آینده) توقیف کرد.
دوشنبه این هفته ـ ۱۵ آبان ماه ـ دبیر هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد، در جلسه امروز مقرر شد به روزنامه کیهان بابت تیتر «شلیک موشک انصارالله به ریاض، هدف بعدی دوبی»، که خلاف مصالح و امنیت ملی تشخیص داده شد، تذکر داده شود.
به گزارش آفتاب، کیهان پیش از این در مطلبی نوشته بود؛
در هر صورت، الان این انصارالله و انقلابیون یمن هستند که تعیین می‌کنند کجا باید هدف موشک بالستیک دوربرد قرار بگیرد؛ شاید ریاض، جده، طائف و آرامکو هدف بعدی باشد و یا شاید هم انصارالله سر موشک را به سمت بندر شیشه‌ای تر و تمیز دوبی بچرخاند. در هر حال، اختیار در دست انقلابیون یمن است که چه بکنند!
کد N1789130

وبگردی