آفتاب

معیار نمایندگان مجلس برای استیضاح ربیعی چیست؟/ صبرکارگران هم حدی دارد

معیار نمایندگان مجلس برای استیضاح ربیعی چیست؟/ صبرکارگران هم حدی دارد

دبیراجرایی خانه کارگر تبریز در واکنش به تلاش برخی نمایندگان برای استیضاح وزیر کار گفت: نمایندگان منتقد براساس کدام ترازو، کدام میزان و چه سنجشی ، تمام ناکامیهای همه دولت در عرصه تامین نیازهای جامعه کارگری به پای وزیری می نویسند که اتفاقا در صیانت از اموال کارگران و بازنشستگان درخشان عمل کرده است.

به گزارش ایلنا، کریم صاده‌زاده از فعالان صنفی کارگری استان آذربایجان شرقی در واکنش به اقدامات برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروزه آیا رواست وزیری که از دل جامعه کارگری درآمده فقط بعد از چند ماه اینگونه مورد هجمه قرار گیرد.

وی گفت: نمایندگان منتقد براساس کدام ترازو، کدام میزان و چه سنجشی ، تمام ناکامیهای همه دولت در عرصه تامین نیازهای جامعه کارگری به پای وزیری می نویسند که اتفاقا در صیانت از اموال کارگران و بازنشستگان درخشان عمل کرده است.

دبیراجرایی خانه کارگر تبریز اگر نماینده کارگر و بازنشسته ما هستیم که می‌دانیم خادم چه کسی است و خائن کیست؛ اگر برخی آقایان درخواست هایی دارند که مقررات اجازه نمی دهد نظرات آنها اجرایی گردد. یا باب میل آنها نیست؟ بروند راهکارهایشان را پیدا کنند؟ نه اینکه تهدید کنند و مدام چوب سوال و کارت زرد و استیضاح بالای سر یک وزیر پاکدست نگه دارند.

وی گفت: خواهش من از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان این است که بگذارند ما نمایندگان تشکل‌های صنفی کارگران شاغل و بازنشسته و کارفرمایی در مقام شرکای اجتماعی در مواجهه با دولت، مطالباتمان را با زبان خودمان بگوئیم و آن را پیگیری کنیم؛ هم  زبان ما به قدر کافی رساست و هم گوش شنوایی که در مقابل ما قرار دارد،  ربیعی عزت و آبروی ما کارگران و شناسنامه نیروی کار ایران است، صبر ما حدی دارد.

کد N1788532

وبگردی