آفتاب

ترافیک پرحجم در محورهای رفت و برگشت ایلام به مهران/بارش باران در اکثر محورهای آذربایجان غربی

ترافیک پرحجم در محورهای رفت و برگشت ایلام به مهران/بارش باران در اکثر محورهای آذربایجان غربی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای استان آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ترافیک در هر دو محور رفت و برگشت ایلام به مهران و محور مهران به دهلران پرحجم است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت‌راه‌ها و جاده‌های منتهی به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه گفت: در حال حاضر ترافیک در هر دو محور رفت و برگشت ایلام به مهران پرحجم است. ترافیک محور دهلران به مهران از مهران به دهلران نیز پرحجم است.

او ادامه داد: ترافیک در کرمانشاه محور خمین به اسلام‌آباد پرحجم اما روان است در خوزستان محورهای سوسنگرد-چزابه و خرمشهر-شلمچه پرحجم و روان است مداخلات جوی نیز در محورهای منتهی به این سه نقطه مرزی مشاهده نمی‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در حال حاضر محدودیت ترافیکی در نظر گرفته نشده و با توجه به باربرگشت تصمیمات لازم اتخاذ و اطلاع‌رسانی خواهد داشت.

سرهنگ رحمانی درباره وضعیت دیگر راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: در اکثر محورهای استان آذربایجان غربی بارش باران گزارش شده همچنین در محور فومن-رشت در استان گیلان و محور کناره-مازندران نیز بارش باران گزارش شده است.

او با اشاره به مه گرفتگی در محورهای همدان_زنجان، ساوه_همدان گفت: همچنین در استان اردبیل محور رزین_ گرمی مه صبح گاهی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین_ کرج و کرج_ تهران نیز ترمینال شهید کلانتری، پل فردیس، پل کلارک تا گرمدره سنگین است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: ترافیک در محور آزادراهی و محور قدیم ساوه _تهران و محور قم_ تهران نیز به سمت تهران نیمه سنگین است.

کد N1788496

وبگردی