آفتاب

جزییات تصادفات امروز جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور/۱۱ کشته و ۱۰ زخمی در حوادث رانندگی

جزییات تصادفات امروز جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور/۱۱ کشته و ۱۰ زخمی در حوادث رانندگی

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به جزییات تصادف زنجیره‌ای در استان کرمان گفت: تجاوز به چپ یک‌دستگاه پژو ٤٠٥، در جاده سیستان و بلوچستان باعث کشته شدن ٤ نفر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه تجاوز به چپ پژو ٤٠٥، در جاده سیستان و بلوچستان باعث کشته شدن ٤ نفر شد، گفت: تصادف بین یک‌دستگاه سواری پژو ٤٠٥ و پراید در جنوب استان سیستان و بلوچستان، منجر به کشته شدن ٤ نفر و مجروح شدن ٢ نفر دیگر شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٠ صبح دوشنبه اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه نیکشهر این تصادف در  کیلومتر ١٢٠ جاده اسپکه رخ داده است.

سرهنگ رحمانی، همچنین به تصادف بین یک دستگاه سمند و وانت تویوتا در شمال استان کرمان اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٦٠ محور روستایی امیرآباد و ساعت ١٠:٣٠ صبح یکشنبه اتفاق افتاده و ٤ نفر کشته به جای گذاشته است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: علت این تصادف، انحراف به چپ سواری سمند بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در آذربایجان شرقی تصریح کرد: ساعت ٩:٣٠ صبح دوشنبه ، تصادف یک دستگاه وانت پیکان، سمند و ٢ دستگاه کامیون بنز در  کیلومتر ٥ محور سه راهی خلیفه کندی اتفاق افتاد که این تصادف ٢نفر کشته به جای گذاشته است.

او همچنین درباره تصادف یک دستگاه پژو پارس و دستگاه پراید در استان فارس گفت:  این تصادف در کیلومتر ٢٠ محور گچساران اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه پژوپارس و پراید باهم تصادف کرده اند. تصادف، ساعت ١٥:٣٠ یکشنبه روی داده که منجر به کشته شدت یک نفر و مجروح شدن ٤ نفر شده است. علت تصادف، انحراف به چپ راننده سواری پژوپارس بوده است.

سرهنگ رحمانی همچنین درباره تصادف دو دستگاه مینی‌بوس در همین استان گفت: ساعت ١٨ یکشنبه، تصادف ٢ دستگاه مینی بوس اویکو در کیلومتر ٣٠ جاده داراب ششده بین ٢ دستگاه مینی بوس اویکو منجر به مجروح شدن ٤ نفر شد. علت این تصادف، تغییر مسیر ناگهانی یکی از راننده‌های مینی بوس بوده است.

کد N1788301

وبگردی