آفتاب

مظنون قتل برادر رهبر کره‌شمالی با مقام سفارت این کشور دیدار کرده بود

مظنون قتل برادر رهبر کره‌شمالی با مقام سفارت این کشور دیدار کرده بود

تصاویر ویدئویی ضبط شده نشان می‌دهد که یک مقام سفارت کره‌شمالی با یکی از متهمان به قتل برادر رهبر کره‌شمالی دیدار کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، تصاویر ویدویی ضبط شده که امروز در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مظنون به قتل برادر کره‌شمالی پخش شد، نشان می‌دهد که یک مقام سفارت کره‌شمالی و مدیر خطوط ملی ایر کوریا زمان کمی پس از وقوع قتل برادر رهبر کره‌شمالی با مظنون به قتل وی دیدار کرده است.

جلسه رسیدگی به پرونده قتل «کیم جونگ نام» برادر رهبر کره شمالی امروز –دوشنبه- در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد.

دو زن اهل اندونزی و ویتنام و چهار مرد به اتهام قتل برادر ناتنی رهبر کره‌شمالی در فرودگاه کوالالامپور، در بازداشت به سر می برند.

چهار مظنونی که توسط دوربین‌های فرودگاه شناسایی و بازداشت شده‌اند، پیش از حمله به کیم جونگ نام با زنی در حال صحبت کردن بودند که امروز وی به عنوان یک شهروند کره‌شمالی شناسایی شده است.

سه نفر دیگر از آنها در فیلم‌های ضبط شده دیده شده‌اند که با یک مقام سفارت کره‌شمالی و مقام خطوط هوایی ملی کوریا و چند ساعت بعد از آن که حمله صورت گرفته بود، دیدار کردند.

کره‌شمالی اتهام‌های وارده از سوی کره‌جنوبی و آمریکا مبنی بر اینکه این کشور پشت پرده قتل برادر ناتنی رهبر کره‌شمالی است را رد کرده است.

 

کد N1788235

وبگردی