آفتاب

تبیین اولویت‌های اجرایی و برنامه‌های مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور

تبیین اولویت‌های اجرایی و برنامه‌های مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور

با حضور رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی در استانداری کرمانشاه، اولین نشست از سلسله نشست‌های هم اندیشی این مرکز با دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، وجه‌اله خدمتگزار رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور در این نشست که با حضور بازوند استاندار کرمانشاه و مدیرکل و کارشناسان دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه برگزار شد، با تبیین و تشریح اولویت‌های اجرایی و راهبردها و برنامه های مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور در دولت دوازدهم، انتظارات خود را از همکاران استانی مطرح کرد و به سئوالات و ابهامات طرح شده پاسخ گفت.

در ادامه بازوند استاندار کرمانشاه پس از استماع توصیه ها، دغدغه ها و پیشنهادات مطرح شده در عرصه ارزیابی عملکرد و بازرسی، نکات مهمی را پیرامون اهمیت و نقش بازرسی از واحدها به منظور تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان در دستگاه‌های اجرایی استان مطرح کرد.

همچنین مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری، گزارشی از اقدامات این دفتر در دولت یازدهم ارائه کرد و در ادامه  محدودیت‌ها و موانع پیش رو در اجرای مطلوب و مؤثر مأموریت‌های مرتبط در حوزه های مدیریت عملکرد، ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد و پاسخگویی به شکایات مردمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور به منظور تبیین و ابلاغ اولویت‌های اجرائی این مرکز در دولت دوازدهم، سلسله نشست‌های هم اندیشی رئیس این مرکز با دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری‌های سراسر کشور را برگزار می کند. و در این راستا، دومین بازدید استانی با حضور خدمتگزار؛ رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور، در روزهای آینده از استانداری فارس انجام می شود.

کد N1788196

وبگردی