آفتاب

ماجرای تیراندازی در اداره کار کهگیلویه و بویراحمد | علت تیراندازی چه بود؟

ماجرای تیراندازی در اداره کار کهگیلویه و بویراحمد | علت تیراندازی چه بود؟

یک ارباب رجوع در اتاق معاون تعاون اداره کل حاضر شد و کاغذی را جلوی یکی از کارمندان گذاشت و گفت این کاغذ را بخوان. در همین حین که همکار ما در حال خواندن کاغذ بود یک قبضه اسلحه کلاشنیکف و یک بطری بنزین یا نفت را از کیف خود در آورد، کارمند اداره را تهدید به کشتن کرد و اقدام به تیراندازی کرد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از تیراندازی یک ارباب رجوع به سمت کارمند این اداره خبرداد.
صابر مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یک ارباب رجوع که سر و صورت خود را با پارچه پوشانده بود به سمت کارمند این اداره تیراندازی کرد.
وی بیان کرد: یک ارباب رجوع در اتاق معاون تعاون اداره کل حاضر شد و کاغذی را جلوی یکی از کارمندان گذاشت و گفت این کاغذ را بخوان. در همین حین که همکار ما در حال خواندن کاغذ بود یک قبضه اسلحه کلاشنیکف و یک بطری بنزین یا نفت را از کیف خود در آورد، کارمند اداره را تهدید به کشتن کرد و اقدام به تیراندازی کرد. او قبل از اینکه اقدام به تیراندازی کند با همکار ما در اداره که می خواست گلوله با او برخورد نکند و از جای خود بلند شده بود درگیر شد که منجر به مصدوم شدن کارمند این اداره شد.
مظاهری تصریح کرد: این مراجعه کننده فردی بنام "ف-م" از اعضای یکی از شرکت‌های تعاونی‌ پرورش ماهی شهرستان دنا بود. این فرد با شرکت خود اختلاف پیدا کرده بود که از سوی دستگاه قضایی رای به نفع شریکش صادر و محکوم شد، بنابراین او قصد داشت  این حکم را در اداره کل به این شکل تلافی کند.
وی ادامه داد: این فرد با همراه داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف و دو خشاب با روبند وارد اتاق شد که فرد به محض باز کردن کیف با هدف بیرون آوردن اسلحه با مقاومت این کارمند روبه رو می شود و به هدف کور اقدام به تیراندازی می‌کند. کارمندان اداره فرد ضارب را دستگیر و در اتاقی محبوس کردند که به محض نیروهای انتظامی تحویل آنها شد.
مظاهری اضافه کرد: هم اکنون کارمند اداره کار کهگیلویه و بویراحمد از ناحیه سر مصدوم و در بیمارستان به سر می‌برد. همچنین حال عمومی وی رضایت بخش است.
کد N1788158

وبگردی