آفتاب

کامران رسول‌زاده و کوهستانی ترانه‌های نمایش موزیکال الیورتوئیست را سرودند

کامران رسول‌زاده و کوهستانی ترانه‌های نمایش موزیکال الیورتوئیست را سرودند

کامران رسول‌زاده و محمدرضا کوهستانی ترانه‌های 15 قطعه موزیکال نمایش الیور توئیست را سرودند.

به گزارش ایلنا، ترانه‌های ۱۵ قطعه‌ نمایش موزیکال الیور توئیست با اقتباس از متن اصلی نمایشنامه و همچنین فیلم موزیکال این اثر ساخته‌ی کارول رید توسط کامران رسول‌زاده (شاعر، آهنگساز و خواننده ی نام آشنا) و محمدرضا کوهستانی (نویسنده و آهنگساز) با رویکردهای اجتماعی امروز باز سرایی شدند.

نمایش موزیکال الیور توئیست به کارگردانی حسین پارسایی، با همراهی ارکستر بادی کارا و آهنگسازی بردیا کیارس و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق از  اول آذر در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

کامران رسول‌زاده علاوه بر سرودن اشعار این  نمایشنامه، در زمینه موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت دارد و آثار بسیاری از وی منتشر شده‌ که آخرین مجموعه‌ شعر او با نام “کوتاه بیا عمرم به نیامدنت قد نمی‌دهد”  تجدید چاپ شده است.

محمدرضا کوهستانی اما علاوه بر نمایشنامه نویسی، در حوزه آهنگسازی نمایش نیز فعالیت دارد و اخیرا نیز نمایشنامه «یه کلیک کوچولو» از وی به چاپ رسیده است. همچنین خانم فرزانه سادات شجاعی نیز در سرایش این مجموعه همکاری داشته است. 

این ترانه ها در اختیار گروه کر و بازیگران نمایش قرار گرفته و همزمان با ارکستر بادی کارا به رهبری بردیا کیارس در حال تمرین هستند.

علاقمندان برای تهیه بلیت‌های این نمایش موزیکال نیز می‌توانند به دو سایت ایران‌کنسرت و ایران‌نمایش مراجعه کنند.

کد N1788088

وبگردی