آفتاب

انتقال 21 بیمار و مصدوم تصادفی از عراق به مهران

انتقال 21 بیمار و مصدوم تصادفی از عراق به مهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 21 نفر از زائران اربعین حسینی شامل مصدوم تصادفی و بیمار قلبی، داخلی و تنفسی از کشور عراق به بیمارستان امام حسین(ع) مهران منتقل شدند و برای دریافت خدمات تخصصی تر در حال انتقال به مراکز درمانی استان ایلام هستند.

به گزارش ایلنا، علی پیشه ضمن اعلام این خبر افزود: بر اثر سانحه تصادف خودرو ون با تریلی در کاظمین عراق تعداد 7 نفر از زائران دچار مصدومیت شده اند که از طریق مرز زمینی به کشور انتقال یافته اند.

وی در ادامه گفت: همچنین در یک سانحه تصادف در جاده های مواصلاتی به شهر حله عراق، تعداد 7 نفر از زائران دچار جراحت مصدومیت شدند که این مصدومان نیز پس از انتقال به داخل کشور و بیمارستان امام حسین(ع) مهران، در حال اعزام به مراکز درمانی استان ایلام هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: تعداد 7 نفر از زائران بر اثر بیماریهای قلبی، داخلی و تنفسی به درمانگاه های مستقر در عراق مراجعه کرده و پس از ورود به کشور در حال انتقال به مراکز درمانی استان ایلام هستند.

دل پیشه در پایان یادآور شد: تمامی مراکز درمانی استان ایلام در ایام تردد زائران اربعین حسینی برای ارائه خدمات درمانی در حال آماده باش کامل هستند.

کد N1788072

وبگردی