آفتاب

ارائه خدمات درمانی سرپایی به بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین/انتقال ۸۶ مصدوم به مراکز درمانی

ارائه خدمات درمانی سرپایی به بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین/انتقال ۸۶ مصدوم به مراکز درمانی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به 32 هزار و 484 تن از هموطنان در چهار مرز خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، گفت: 12 هزار و 658 تن نیز از ابتدای آبان ماه تا 14 آبان ماه از خدمات درمان سرپایی بهره مند شدند.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی درباره پوشش امدادی زائران در ایام اربعین در چهار مرز مهران، خسروی، شلمچه و چذابه، بیان کرد: از اول آبان ماه سال جاری تا 14 آبان ماه به 32 هزار و 484 تن از هموطنان در سراسر کشور خدمات امدادی ارائه شد.

وی درباره ارائه خدمات درمانی به زائران، افزود:12 هزار و 658 تن از هموطنان از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند؛ به علاوه 86 تن از مصدومان در سوانح حوادث نیز از سوی عوامل امدادی هلال احمر برای انجام ادامه روند درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره ارائه خدمات پزشکی به زائران در ایام اربعین در داخل کشور، عنوان کرد: 7 هزار و 742 تن از هموطنان با مراجعه به پایگاه های هلال احمر از خدمات پزشکی تست قند خون و فشار خون بهره مند شدند؛ به علاوه خدمت اسکان اضطراری هم به 11 هزار و 998 تن از هموطنان ارائه شد.

سلیمی با اشاره به گزارش پوشش امدادی حوادث ترافیکی مربوط به ایام اربعین از ١٠ تا 14 آبان ماه در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: طی این مدت 22 مورد ماموریت امدادی صورت گرفته است و در مجموع 118 تن در حوادث و سوانح آسیب دیده اند که 35 نفر از آن ها توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و 5 تن نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

کد N1788022

وبگردی