آفتاب

رونمایی رضوانی از نسخه 6 سیلندر «تانک»/ قیمت ارزان‌تر:۶۰۰ میلیون تومان!

رونمایی رضوانی از نسخه 6 سیلندر «تانک»/ قیمت ارزان‌تر:۶۰۰ میلیون تومان!

خانواده رضوانی تانک 8 سیلندر آماده پذیرایی از نسخه کم‌توان‌تر 6 سیلندر می‌شوند. این مدل نیز دارای همان آپشن های گران‌قیمت برادران خود خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین،نیروبخش این تانک که بر پایه جیپ رانلگر آنلیمیتد ساخته شده پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری با قدرت 285 اسب بخار و گشتاور 352 نیوتون متر است که با همراهی سیستم چهار چرخ محرک مصرف سوخت 9.4 لیتری در هر صد کیلومتر را ثبت می‌کند.

فریس رضوانی مدیرعامل  این شرکت می‌گوید: با اضافه شدن پیشرانه 6 سیلندر، تانک هم‌اکنون حد نهایی یک خودروی جاده‌ای و آفرود است. دو پیشرانه معرفی شده در این خودرو بهترین شرایط را ایجاد کرده و طیف آپشن های در دسترس به خریداران اجازه ساخت شاسی‌بلند مطابق با رویاهای آن‌ها را می‌دهند. [span]

خب صحبت از آپشن ها شد و باید گفت خریداران می‌توانند تانک 6 سیلندر را با گزینه‌هایی چون دید در شب گرمایی، حفاظت بالستیک (شیشه‌های ضدگلوله، قطعات ساخته شده از کولار و لاستیک‌های ران فلت با درجه نظامی)، پکیج چرم (صندلی های چرمی، پوشش سقف جیر)، پکیج یدک کشی، رکاب‌های جانبی با عملکرد باز و بسته شدن خودکار، هدآپ دیسپلی و... سفارش دهند.

با برچسب قیمتی 146 هزار دلاری، تانک 6 سیلندر 32 هزار دلار ارزان‌تر از برادر 8 سیلندر خود می‌باشد. برادر بزرگ‌تر در قلب خود پیشرانه 8 سیلندر 6.4 لیتری 500 اسب بخاری دارد.

5454

کد N1787842

وبگردی