آفتاب

بدهی‌های شهرداری مخرب اعتماد عمومی است

بدهی‌های شهرداری مخرب اعتماد عمومی است

عضو شورای شهر تاکید کرد: شهرداری باید در انتصابات از اصلاح طلبان که بیش از 14 سال به حاشیه رانده شده‌اند بیشتر استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد حق‌شناس؛ رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران در نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران به رویکرد شهردار تهران در انتصابات ا نتقاد کرد.

این عضو شورای شهر تهرن با اشاره به انتصابات اخیر در شهرداری گفت: انتظار می‌رود وجه غالب انتصابات به اصلاح طلبان باشد، چرا که ما امانتدار رای اصلاح طلبان هستیم با این حال عمده‌ترین پاسخی که در برابر انتقاد از انتصابات گفته می‌شود، این است که دیگران از رزومه مطلوبی برخوردار نیستند.

او ادامه داد: اگر جوانان اصلاح طلب رزومه مطلوبی ندارند به این علت است که 14 سال به اصلاح‌طلبان بها داده نشده است. کارشناسان اصلاح طلب در دولت مهرورز یا اخراج یا به اجبار بازنشست شده‌اند و حال قرار نیست در این دوره مدیریت شهری هم پشت درها بمانند.

این عضو شورای شهر با اشاره به بدهی قطعی 32 هزار میلیارد تومانی شهرداری سوال این است که چگونه شهر اداره شد و این رقم بدهی ایجاد شده است؟ گفت: این بدهی موجب تخریب اعتماد عمومی شده است. امروز 14 آبان روز فرهنگ عمومی است و ما مصمم هستیم اقدامات را از کالبدمحوری به انسان‌محوری سوق دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری با تاکید بر اینکه تهران در حال حاضر در شرایط بحران‌زده‌ای است، گفت: با تهرانی بحران زده مواجهیم و سال‌ها زمان می‌برد از این بحران خارج شود. آن هم زمانی که حتی مجلس قانون‌گذار هم در روز روشن تخلف می‌کند. در این شرایط اگر عملکرد بدی داشته باشیم آغاز دومینوی شکست اصلاح طلبان و اعتماد عمومی آغاز خواهد شد. در این زمینه هشدار می‌دهم.

کد N1787538

وبگردی