آفتاب

شلیک موشک بالستیک نیروهای یمنی به فرودگاه ریاض

شلیک موشک بالستیک نیروهای یمنی به فرودگاه ریاض

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن روز شنبه فرودگاه بین المللی ملک خالد در ریاض را با موشک بالستیک هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی المنار به نقل از منابع یمنی اعلام کرد: موشک بالستیک دور برد (آتشفشان H2) به سوی فرودگاه بین المللی ملک خالد در ریاض شلیک شد.
در خبری دیگری، شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد: خبرگزاری یمن تأیید کرد برای نخستین بار فرودگاه ملک خالد در ریاض هدف موشک بالستیک یمنی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری «سبا» ، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن روز شنبه فرودگاه بین المللی ملک خالد در ریاض را با موشک بالستیک هدف قرار دادند.
یک منبع آگاه به خبرگزاری رسمی یمن « سبا » گفت: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک بالستیک دوربرد « برکان 2H » این فرودگاه بین المللی را هدف قرار داد.

عربستان رسیدن موشک بالستیک یمنی را به ریاض تأیید کرد
شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد: عربستان به رسیدن موشک بالستیک به ریاض اعتراف کرد ولی گفت آن را بر فراز پایتخت سرنگون کرده است.
ساکنان ریاض رسیدن موشک برکان یمنی را تأیید کردند و گفتند صدای انفجارهای پیاپی را شنیده اند.
به گزارش العالم، یگان موشکی نیروهای مقاومت یمن تأیید کرد موشک بالستیک «برکان H2 » با دقت به هدف خود یعنی پایگاه ملک خالد در ریاض اصابت کرده است.
برد موشک های برکان بیش از 1400 کیلومتر است و این درحالی است که محمدعبدالسلام سختگوی انصارالله چند روز پیش اعلام کرده بود ضربات و حملات موشکی به سعودی را تشدید خواهند کرد و امارات هم از تیررس موشک های یمنی در امان نخواهد بود.

49311

کد N1787428

وبگردی