آفتاب

ادامه درگیری در چالدران | فرمانده مرزبانی به منطقه درگیری چالدران رفت

ادامه درگیری در چالدران | فرمانده مرزبانی به منطقه درگیری چالدران رفت

ادامه درگیری در چالدران | درگیری در منطقه مرزی چالدران در استان آذربایجان غربی که از شب گذشته شروع شده بود، همچنان ادامه دارد. در درگیری نیروهای هنگ مرزی چالدران با تروریست ها، 8 مرزبان ایرانی به شهادت رسیدند. سخنگوی نیروی انتظامی از ادامه پاکسازی تروریست ها و سفر فرمانده مرزبانی به منطقه درگیری در چالدران خبر می دهد.

بیشتر بخوانید: درگیری در مرز چالدران +نقشه.
بیشتر بخوانید: هویت شهدای مرزبانی چالدران .
سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به شهادت هشت تن از مرزبانان در منطقه چالدران آذربایجان غربی گفت: ساعاتی پس از وقوع این حادثه، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به همراه تیمی در منطقه حاضر و پیگیر موضوع هستند و همچنان پاکسازی در منطقه ادامه دارد.
سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به شهادت هشت تن از مرزبانان غیور و جان بر کف کشورمان در تعاقب اقدام ناجوانمردانه اشرار تروریست در منطقه چالدران آذربایجان غربی ضمن عرض تسلیت به خانواده های این عزیزان، اظهار کرد: این مرزبانان طی درگیری با تروریست‌های مزدور عصر روز گذشته، جان خود را در دفاع از حریم میهن عزیزمان ایران فدا کردند.
وی ادامه داد: ساعاتی پس از وقوع این حادثه، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به همراه تیمی در منطقه حاضر و پیگیر موضوع هستند و همچنان پاکسازی در منطقه ادامه دارد.
منتظرالمهدی با اشاره به برقراری امنیت کامل در هنگامه بزرگترین پیاده روی دنیا در آستانه اربعین حسینی گفت: به فضل و کرم الهی و هوشیاری مامورین و مرزبانان ناجا و همکاری دیگر دستگاه‌های مسئول هیچگونه مشکل امنیتی در منطقه وجود نداشته و امروز امنیت در بالاترین ضریب خود قرار دار
کد N1787230

وبگردی