آفتاب

هویت شهدای مرزبانی چالدران | مرزبانان شهید منطقه مرزی چالدران اهل کجا بودند؟

هویت شهدای مرزبانی چالدران | مرزبانان شهید منطقه مرزی چالدران اهل کجا بودند؟

هویت شهدای مرزبانی چالدران | اسامی شهدای مرزبانی چالدران که شب گذشته در درگیری با تروریست ها به شهادت رسیدند، اعلام شد. 3 تن از شهدای هنگ مرزی منطقه چالدران نیروی کادری و 5 تن دیگر از سربازان وظیفه بودند. بناب و خوی هر کدام دو شهید در ماجرای درگیری مرز چالدران تقدیم امنیت ایران اسلامی کردند...

بیشتر بخوانید: جزییات درگیری در مرز چالدران .
 اسامی شهدای درگیری مرزبانان با اشرار مسلح در چالدران اعلام شد. اسامی شهدای درگیری دیروز مرزبانان با اشرار مسلح در چالدران به شرح زیر است:
استوار دوم حمید حاجی زاده فرزند منوچهر (خوی)
استواریکم محبوب نوری اصل فرزند علی (خوی) 
استوار دوم مهدی حسین زاده فرزند عزیز (پلدشت) 
اسامی سربازان وظیفه 
مهدی کلسر فرزند حکیم (گمیشان استان گلستان)
امیر قربانی فرزند سهراب (میانه)
محمد حسین زاده فرزند صحبت الله (گوهردشت)
سعید قلابی فرزند توحید (بناب)
عباس قادری فرزند فتح الله(بناب)
پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی
 استاندار آذربایجان غربی در پیامی شهادت هشت تن از نیروهای هنگ مرزی چالدران را تسلیت گفت.
 محمد مهدی شهریاری در پیام خود آورده است، خبر تاسف بار شهادت تعدادی از فرزندان غیور و بزرگمردان شجاع هنگ مرزی به دست اشرار تروریست در منطقه چالدران بسیار جانسوز بود و موجب تاثر عمیق اینجانب شد.در ادامه این پیام آمده است،عزیزانی که در راستای تامین امنیت و آرامش مردم عزیز میهن اسلامی مان، جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و با شهادت خود این پیام را به گوش تروریست ها و ایادی استکبار رساندند که مرزبانان نیروهای خستگی ناپذیری هستند که در مقابل هر تهاجم دشمن می ایستند و امنیت کشور را تامین می کنند.
شهریاری اضافه کرده است، اینجانب شهادت این عزیزان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران ، همرزمان این عزیزان و خانواده های آنان تسلیت عرض کرده، برای بازماندگان داغدار صبر، اجر و شکیبایی آرزومندم.عصر جمعه در پی درگیری در منطقه مرزی چالدران بین نیروهای مزربانی استان و اشرار تروریست ضمن وارد شدن تلفات به گروهک های تروریستی متاسفانه هشت نفر از مزربانان استان شهید شدند.
کد N1787151

وبگردی