آفتاب

«فیلم دو دختر اصفهانی» ساختگی است؟ | نظر یک روانشناس درباره صحبت های دو دختر اصفهانی

«فیلم دو دختر اصفهانی» ساختگی است؟ | نظر یک روانشناس درباره صحبت های دو دختر اصفهانی

«فیلم دو دختر اصفهانی» ساختگی است؟ | یک روانشناس مدعی شد فیلم قبل از خودکشی دو دختر اصفهانی ساختگی است! وی درباره فیلم تازه منتشر شده از دو دختر اصفهانی و اظهارات این دو دختر درباره خودکشی، گفت: هیچ نشانه ای از در پیش بودن خودکشی در این فیلم نیست!


روانپزشک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: فیلمی که بعنوان صحبت های قبل از خودکشی دو دختر اصفهانی در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد و ساختگیست.
'گلرسته خلاصه زاده' در گفت و گو با ایرنا افزود: هیچ نشانه ای از در پیش بودن خودکشی در این فیلم نیست، این دو دختر، ظاهر آراسته دارند و سعی می کردند خودشان را نشان دهند.
این روانشناس تصریح کرد: در این فیلم، حرف از امید بود نه ناامیدی و حتی سفارش می کردند که مواظب خانواده باشند و این بر خلاف روحیات فردی است که قصد خودکشی دارد.
وی این فیلم را بیشتر نوعی طنز و کمدی دانست و اظهار داشت: هر دو از نظر شخصیتی می خواستند خودشان را مطرح کنند و دیگران را به بازی بگیرند و در حقیقت، فیلمی ساختگی برای سرگرمی و تنوع بود.
خانم خلاصه زاده تصریح کرد: نباید هر چیزی را که می بینیم قبول کنیم، باید تفکر و بررسی کرد که آیا زمینه علمی دارد یا نه، ضمن اینکه نباید هر ویدئویی را منتشر کرد، ممکن است کسانی که این دست از فیلم ها را می بینند تصور خوب بودن خودکشی به ذهنشان خطور کند!!
وی از دیگر نشانه های قبل از خودکشی را 'افسردگی' دانست که به گفته وی در این فیلم، هیچ نشانی از افسردگی وجود نداشت.
این روانپزشک، خودکشی را کار آدمهای ترسو که جرات ندارند در مورد یک موضوع، فکر کنند دانست و اضافه کرد: در این فیلم، هیچ نشانی از این ترس در دو دختر نبود و دارای شخصیتی نمایشی و شاد بودند و هدف آنها جذب دیگران و مطرح کردن خود بود.
اخیرا در فضای مجازی، فیلمی منتشر شد که در آن از خودکشی دو دختر خبر میداد و پس از آن دوباره فیلمی دست به دست در شبکه های اجتماعی چرخید که دو دختر یاد شده را قبل از خودکشی نشان می داد که با مخاطب خود صحبت می کردند.
کد N1787130

وبگردی