آفتاب

آمریکا رکورددار ناکامی‌ها توسط اراده ملت است

آمریکا رکورددار ناکامی‌ها توسط اراده ملت است

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: آمریکا در کارنامه خود پس از انقلاب اسلامی رکورددار ناکامی‌ها توسط اراده ملت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: دفاع جانانه ملت ایران در مقابل هیات حاکمه آمریکا که در دوران دموکرات، جمهوری‌خواه و در دوران چند قطبی و تک قطبی ادامه داشت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز است و امروز مردم برای اعتراض علیه سیاست‌های ترامپ به خیابان آمده‌اند.

وی تاکید کرد: ۱۳ آبان ۵۸ اولین روز آشکارتر شدن خیانت آمریکا علیه ما نیست و آمریکا دست از دخالت برنخواهد داشت و او در کارنامه خویش پس از انقلاب اسلامی رکورددار ناکامی‌ها توسط اراده ملت است.

شمخانی تاکید کرد: با اراده ملت ایران رکوردی افتخارانگیز ثبت شده که شاهد خوار و ذلیل‌سازی توطئه‌های آمریکا هستیم و دخالت‌های آمریکا پیش از ۱۳ آبان ۵۸ در کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت ملی در قالب قانون کاپیتولاسیون در کارنامه خیانت‌های این کشور ثبت شده است و در کمتر از چهار دهه پس از انقلاب این اقدامات علیه ملت ایران آنقدر طولانی است که سرفصل آن بیشتر مایه عزت ملت ایران به دلیل ناکام‌سازی آمریکا و البته سند خشم ترامپ محسوب می‌شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقدامات آمریکا اظهار داشت: اقدامات براندازانه و تلاش برای فضاسازی و ایجاد بحران‌های امنیتی و فضاسازی تبلیغاتی و تلاش برای تنش و مزاحمت برای همسایگان منطقه‌ای ایران و مشوح نشان دادن چهره اسلام از جمله اقدامات آمریکا در چهار دهه انقلاب اسلامی است.

ادامه دارد...

کد N1787127

وبگردی