آفتاب

امام جمعه تهران: مرحبا به رئیس جمهور کشورمان/چه بسا برخی جاسوس‌ها در قالب سفر تجاری به ایران بیایند

امام جمعه تهران: مرحبا به رئیس جمهور کشورمان/چه بسا برخی جاسوس‌ها در قالب سفر تجاری به ایران بیایند

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: دشمنان غیظ و دشمنی را زیر لبخند پنهان کرده اند. آنان از دست نظام عصبانی هستند که باید بگوئیم عصبانی باشند و بمیرند از این دشمنی.

به گزارش خبرآنلاین ،آیت الله موحدی کرمانی خطیب این هفته نماز جمعه تهران، با اشاره به روز مبارزه با استکبار جهانی اظهارداشت: مبارزه با طاغوت، مقاومت در مقابل دشمن، ایستادن در مقابل توطئه های آمریکا و بلاخره سعی در اینکه توطئه ها خنثی گردد فقط یک مسئله سیاسی نیست هم سیاسی است و دینی است. چراکه این مسئله در دین ریشه دارد.

اهم صحبت های او از این قرار است:

* تمام پیامبران مامور شدند برای پیاده کردن دو مسئله در میان پیروان؛ یکی توحید و دیگر تسلیم نشدن در مقابل طاغوت.

* آنانکه در مقابل طاغوت حساسیت ندارند باید بدانند این امر زمینه فساد را با طاغوتیان فراهم می کنند لذا اینان در تمام این فسادها شریک و سهیم هستند.

* آمریکا در راس جنایت ها قراردارد و به اروپای همراه با آمریکا هم نمی توان خوش بین بود و این همراهی خودش نشانه خیانت است. مسئولین توجه داشته باشند، کشورهای اروپایی که همراه با آمریکا هستند آنها را هم دشمنان خود و دشمنان انقلاب می دانیم. چه بسا به عنوان سفر تجاری به ایران می آیند اما جاسوس باشند که در لباس تجارت می آیند؛ لذا مسئولین باید مراقب باشند. آنان با لبخند می آیند جلو و می گویند با همکاری هم می خواهیم مشکلات را حل کنیم اما به دنبال حل مشکلات خود هستند و باید دست چدنی آنان را دید. لذا مسئولان باید بیدار و هوشیار باشند. دشمنان غیظ و دشمنی را زیر لبخند پنهان کرده اند. آنان از دست نظام عصبانی هستند که باید بگوئیم عصبانی باشند و بمیرند از این دشمنی.

* قبلی ها هم همین‌گونه بودند اما این حرکت ابلهانه ترامپ مشخص کرد که اینها به دنبال چه هستند.

* مبادا در مقابل دشمن حالت انفعال به خود بگیرید؛ باید توطئه دشمنان را به خوبی بشناسید و قبل از آنکه بخواهند اقدام کنند مقابله کنید.

* ترامپ با برنامه ابلهانه‌اش این تعبیر را خوب نشان داد، قبل از او هم همه اینطور بودند اما این حرکت ابلهانه این نقشه آنان را نشان داد که چه عناصری هستند. مبادا در مقابل دشمن حالت انفعال به خود بگیریم، باید فعال بود و توطئه‌های دشمن را به خوبی بشناسیم و قبل از اعمال آن توطئه‌ها ضربه‌ها را وارد کنیم تا نتوانند برنامه خود را پیش ببرند. باید به او ضربه بزنیم. ما جنگ‌طلب نیستیم اما مقصود این است که امت بیدار باشد و توطئه‌ها را بشناسد و نقشه دشمنان را نقش بر آب کند.

* در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر هم همین است، دشمنان گاهی فسادهای عجیبی می‌کنند و جرات می‌کنند به بسیج و روحانیت حمله می‌کنند واحیانا می‌کشند اما گروهی که در این زمینه مسئولیت دارد باید برنامه‌های عمیق حساب‌شده داشته باشند تا به این جنایتکاران مجال داده نشود تا این جنایات را مرتکب شوند.

*برای طاغوت‌ها انسانیت مطرح نیست، فضیلت و تقوا مطرح نیست. آنها فضیلت را نه می‌شناند و نه آن را باور دارند، آنها به دنبال منافع خودشان هستند. مرحبا به رئیس‌جمهور کشورمان که گفت: عجب! می‌گویند باز مذاکره کنیم! نامردها؛ شما مذاکره قبلی را زیر پا گذاشتید باز توقع دارید ایران با شما مذاکره کند این هم یک نکته دیگری است که باید طاغوت را شناخت.

 

29216

 

کد N1786849

وبگردی