آفتاب
گفتگوی مهر با پدر شهید حججی؛

محسن پیرو جناح امام حسین(ع) بود/ حالا نوبت مسئولان و رسانه‌هاست

محسن پیرو جناح امام حسین(ع) بود/ حالا نوبت مسئولان و رسانه‌هاست

پدر شهید محسن حججی معتقد است وقت آن رسیده که رسانه‌ها از جریان به راه افتاده بعد از شهادت این شهید بهره لازم را ببرند.

پدر شهید محسن حججی با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پیکر شهید ما کامل نیامد و هم دعای شهید ما استجابت شد که می‌خواست گمنام باشد و هم آرزوی ما که می‌خواستیم حداقل مقبره ای باشد که بالای سرش بنشینیم و ما خدا رو شکر می‌کنیم که به نوعی حاجت هردوی ما برآورده شد.

این پدر شهید محبوبیت شهید محسن حججی را ناشی از برخاستن این شهید بزرگوار از بطن جامعه دانست و گفت به همین دلیل است که اینطور به دل مردم جامعه‌اش نشسته است و در ادامه گفت: راه شهید حججی راه امام حسین بود و تنها به جناح امام حسین بود تعلق داشت.برای همین خداوند به او اینطور به او عزت داد و عزیزش کرد تا از این طریق خدا به ما راهی را نشان دهد و بگوید که اگر شما به سمت من بیایید من اینطور به شما عزت و بزرگی می‌دهم و در دنیا و آخرت عاقبت بخیر می‌شوید به همین دلیل الان در نجف آباد که دفن شده است مشتاقان بسیار زیادی دارد که هر روز به زیارتش می‌آیند.

به گفته این پدر شهید همه مردم شهید را از خودشان و خانواده‌شان می‌دانند و این ناشی از نزدیک شدن شهید به همه دلهاست. او می گوید: من هنوز نشنیدم که جایی بگویند شهید شما. همه می‌گویند شهید ماست. همه این شهید را از مجاهدین افغانستانی و فاطمیون تا پاکستانی و زینبیون همه شهید را از خودشان می‌دانستند. و الحمدلله مقبره ایشان زیارت‌گاهی شده تا افرادی که دنبال گمشده‌شان می‌گشتند و یا محفلی می‌خواستند که با خدای خودشان خلوت کنند به آن جا می‌آیند و خدا رو شکر که به برکت خون این شهید جریان پاک و مقدسی را در مملکت ما به راه انداخت.

بعد از بازخوردهای شهادت این شهید بزرگوار تعداد زیادی از جوان‌های کشور به خصوص اهالی نجف آباد با خانواده شهید حججی دیدار کردند که پدر شهید درباره این گفتگوها و دیدارها گفت: جوان‌هایی که سراغ ما می‌آیند، دو نوع حرف دارند. اول اینکه می‌آیند و می‌گویند آقا ما «محسن» شما هستیم و این را واقعا از ته دلشان و با اشک می‌گویند. یعنی انقدر این شهید را به خودشان نزدیک می‌دانند که چنین حرفی می‌زنند. تنها هم یک درخواست دارند. اینکه دعایی که در حق فرزند خودتان کردید در حق ما هم بکنید. من همیشه دعای عاقبت بخیری کرده‌ام. دشمن می‌خواست با آن حرکت ناامیدی در دل جوان‌های ما ایجاد کند اما به لطف خدا و به فضل پروردگار خدا آنچنان مدیریت کرد که این نوع شهادت برای همه جوان‌های ما آرزو شد.

در پایان نیز پدر شهید محسن حججی خطاب به رسانه‌ها و صاحبان تریبون و منبری‌ها گفت: خداوند توسط این شهید خیلی چیزها را زنده کرد و حالا نوبت مسئولین و اصحاب رسانه است که این جریان به راه افتاده‌ را تبدیل به یک فرصت خوب کنند. من از مسئولین و منبری‌ها و مداحین و حتی قلم به دست‌ها می‌خواهم که واقعیات را به مردم بگویند نه کمتر و نه بیشتر. البته در این مدت همه همراه ما بودند و کاری کردند که ما جای خالی شهید را کمتر حس کنیم.

کد N1786757

وبگردی