آفتاب
رییس مرکز پویانمایی صبا در غرفه مهر:

سراغ سری جدید انیمیشن‌های موفق می‌رویم/ افزایش تعداد قسمت‌ها

سراغ سری جدید انیمیشن‌های موفق می‌رویم/ افزایش تعداد قسمت‌ها

به گفته رییس مرکز پویانمایی صبا، فصل جدید انیمیشن‌های موفق در تعداد قسمت‌های بالا ساخته خواهند شد.

محمدرحیم لیوانی در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: در دوره جدید مرکز صبا برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات انیمیشن در تلویزیون، یک برنامه پنج ساله تدوین شده است.

وی ادامه داد: ما موظف هستیم بر مبنای این برنامه پنج ساله، شبکه‌های تلویزیونی را تغذیه کنیم و باید در این برنامه‌ریزی بتوانیم نسبت پخش مجموعه‌های انیمیشنی شبکه‌ها را که اکنون به نفع انیمیشن‌های خارجی است، به نفع انیمیشن‌های داخل کشور بگردانیم.

رییس مرکز پویانمایی صبا گفت: ما بنا داریم مجموعه‌هایی با تعداد قسمت‌های بالا را در دستور تولید قرار دهیم. این مجموعه‌ها بیشتر از ۱۰۰ قسمت هستند و تلاش ما این است که به سراغ سری جدید مجموعه‌های موفق قبلی برویم.

لیوانی اضافه کرد: ما پیش از این تجربه این کار را در مرکز صبا داشته‌ایم به طور مثال مجموعه «مهارت‌های زندگی» در تعداد قسمت‌هایی بالاتر از ۱۰۰ قسمت تولید شد و بر اساس نظرسنجی‌های کارشناسی و دقیق صدا و سیما توانست سطح مناسبی از مخاطبان را نگه دارد.

رییس مرکز پویانمایی صبا تصریح کرد: ما امیدواریم بر اساس این سیاستگذاری، هم حضور فعالی روی آنتن شبکه‌های سیما داشته باشیم و هم بتوانیم انیمیشن‌هایمان را به برندهای محبوب کودکان و نوجوانان تبدیل کنیم.

وی در پایان درباره مجموعه‌های جدیدی که قرار است در مرکز صبا به تولید برسد، توضیح داد: قرار است سری جدید مجموعه «نقاش کوچولو» که بر  اساس نقاشی‌های بچه‌ها، انیمیشن آن تولید شده است، ساخته شود. همچنین سری جدید «حالا با ما» و همچنین «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» بر اساس کتاب‌های مرحوم آذریزدی به تولید می‌رسد. این مجموعه‌ها به نوعی امتحان خود را پس داده‌اند و در سری جدید هم ارتقای کیفی پیدا می‌کنند و هم امیدواریم مخاطب ارتباط بهتری با آنها برقرار کند.

کد N1786738

وبگردی