آفتاب

علی اکبریان؛ حبس ابد برای فوتبالیست معروف استقلال و پرسپولیس | اتهام جدید علی اکبریان +عکس

علی اکبریان؛ حبس ابد برای فوتبالیست معروف استقلال و پرسپولیس | اتهام جدید علی اکبریان +عکس

علی اکبریان فوتبالیست معروفی که روزگاری در استقلال و پرسپولیس بازی می کرد سالها پیش به جرم حمل مواد مخدر بهحبس ابد محکوم شد. علی اکبریان، که با وساطت برخی اهالی فوتبال با مرخصی از زندان آزاد شده بود، در دوره مرخصی بار دیگر با با ٢٨,٥ گرم شیشه دستگیر شد تا کارش سخت تر شود...

ستاره سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس بار دیگر با مواد مخدر دستگیر شده و ٢٠ سال دیگر به مدت زندان او افزوده شد.

«ورزش سه» نوشت: در تمام این سال‌ها بسیاری از ریش‌سفیدان و بزرگان فوتبال ایران برای نجات این بازیکن اسبق تلاش کردند که البته نتایج مثبتی هم در پی داشت. او اولین‌بار به جرم حمل مواد به حبس ابد محکوم شد، اما تلاش اهالی فوتبال و رفقای سرشناسش باعث شد تا او چندباری با اجازه مرخصی از زندان آزاد شود؛ اما آخرین آزادی او تبدیل به چاله‌ای بزرگ‌تر برایش شد که بیرون‌آمدن از آن رابسیار دشوارتر کرد.  در تماسی که با یکی از مسئولان زندان قزل‌حصار داشتیم، او با تأیید این موضوع گفت: «ایشان آخرین‌بار که به مرخصی رفته، با ٢٨,٥ گرم شیشه دوباره دستگیر می‌شود و به زندان می‌آید».

حکم جدید علی اکبریان؛ ابد و 20 سال

او افزود: «دادگاه او را به ٢٠ سال حبس دیگر محکوم کرد و با توجه به اینکه حکم قبلی‌اش حبس ابد بوده، باید بگویم کار او بسیار سخت شده و باید در زندان بماند. همچنین به دلیل اینکه او در دوران مرخصی باز هم دستگیر شده، دیگر امکان مرخصی ندارد».

درواقع حبس ابد او امروز ٢٠ سال دیگر افزایش یافته است و این می‌تواند به معنای ازدست‌رفتن شانس‌های بزرگی مثل عفو یا کم‌شدن حبس  او باشد.

حالا دیگر خبری از رفقای قدیمی و ریش‌سفیدهایی هم که دنبال انجام کارهای او بودند، نیست و بازیکن اسبق سرخابی تنهاتر از همیشه پشت میله‌ها روزها را سپری می‌کند. حکم سنگینی که برای او بریده شده، تمام امیدهایی را که نسبت به بخشش یا عفو یا کم‌شدن میزان حبسش وجود داشت، از بین برده است.
کد N1786486

وبگردی