آفتاب
حبیبی در گفتگو با مهر:

کمیته لیگ کشتی پشت ویترین شیشه‌ای است/ قراردادها محفوظ است

کمیته لیگ کشتی پشت ویترین شیشه‌ای است/ قراردادها محفوظ است

رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی گفت: از شفاف سازی اتفاقات اخیر در فینال لیگ استقبال می کنیم و حاضریم نسبت به هر ادعایی پاسخگو باشیم.

هادی حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمیته لیگ فدراسیون کشتی پشت یک ویترین شیشه ای است و چیزی برای پنهان کردن ندارد، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که رئیس فدراسیون شخصا دستور داد تا اتفاقات لیگ پیگیری و بررسی شود. ما هم در کمیته لیگ آماده ایم تا نسبت به هر ادعا و مساله مستندی پاسخگو باشیم و شفاف سازی کنیم.

وی در خصوص انتشار رقم قراردادهای لیگ گفت: ما تابع شفاف سازی هستیم، اما بحث رقم قراردادها پیش ما محفوظ است. ضمن اینکه اگر در خصوص رقم قراردادها هم در جایی اطلاع رسانی شود از سوی ما نبوده و ما به هیچ عنوان چنیتن کازری را انجام نمی دهیم.

رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی در پایان گفت: از شفاف سازی و پیگیری حواشی لیگ استقبال می کنیم و به شخصه به عنوان یکی از مسئولان فدراسیون حاضرم در هر موردی که دارای سند و مدرک است پاسخگو باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار هفته گذشته فینال لیگ کشتی آزاد بین تیم های بیمه رازی و ایزی پایپ کاشان که در نهایت به برتری تیم بیمه رازی انجامید، همچنان با حواشی و مسایلی همراه است که فدراسیون کشتی به تازگی دستور به رسیدگی به آن داده است.

کد N1786341

وبگردی