آفتاب

سومین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد

سومین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد

سومین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدیر عامل بیمه ایران، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و مدیران روابط عمومی بانکها، بیمه، سازمانهای تابعه و دبیرخانه مناطق آزاد در محل بیمه ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد ضمن تبریک هشتاد و دومین سالگرد تاسیس بیمه ایران گفت: بیمه ایران، شناسنامه بیمه در ایران است و این برند باید حفظ شود.

سیدمالک حسینی با اشاره به تبدیل شدن شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت اقتصاد به شورای اطلاع رسانی اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز مسائل اقتصادی، مساله اول مملکت شده، جلسات این شورا می تواند تصمیمات جمعی خوبی در این زمینه اتخاذ کند.

وی همچنین تاکید کرد: ارکان وزارت اقتصاد باید نسبت به کار و وظایف یکدیگر داشته باشند تا بتوانند در جهت پیشبرد اهداف وزارتخانه هم افزایی داشته باشند.

در ادامه این نشست، پورکیانی، مدیر عامل بیمه ایران نیز با بیان اینکه بیمه ایران قدیمی ترین شرکت بیمه در کشور است خاطر نشان کرد: کلیه شرکتهای بیمه بازرگانی و تجاری از دل بیمه ایران بیرون آمدند.

وی با ارائه آماری از عملکرد شرکت بیمه ایران گفت: سال گذشته یک هزار و 600 میلیارد تومان حق بیمه دریافت و 9 هزار میلیارد تومان خسارت از سوی این شرکت پرداخت گردید.

پورکیانی در خصوص نقش روابط عمومی در سازمانها نیز گفت: از سه دهه قبل اهمیت روابط عمومی برای سازمانها مشخص و پررنگ شد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی آینه ای است که هم فضای بیرونی و هم فضای داخل سازمان را به مردم و مدیران منعکس می کند.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران با تاکید بر نقش هم افزایی روابط عمومی های مجموعه وزارت اقتصاد خاطر نشان کرد: در خصوص بیمه زائرین اربعین شهادت امام حسین (ع)، علی رغم سرویس مطلوب بیمه ایران، برخی رسانه ها تلاش کردند انعکاس بدی در جامعه ایجاد کنند که نیازمند همکاری و همیاری روابط عمومی سایر شرکتهای بیمه ای و اطلاع رسانی مناسب در این خصوص است.

در ادامه جلسه، مدیران روابط عمومی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان آخرین اخبار مربوط به دستگاه متبوع خود، در خصوص مسایل مربوط به حوزه های بانکی، بیمه و مالیاتی بحث و مشورت شد.

بررسی و تصویب بندهایی از پیش نویس نظام نامه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی و ابلاغ تقویم زمانی جلسات این شورا تا پایان سالجاری به کلیه مدیران روابط عمومی از دیگر موضوعات این جلسه بود.

     

 

 

کد N1786338

وبگردی